norton & windows probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter ianb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ianb

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
hallo,

Een kennis van mij heeft norton internet securitie 2004 geinstaleerd. Nu doet zijn computer helemaal niks meer, het lijkt alsof de pc in een soort loupje zit. Hij kan echt helemaal niks, zelfs niet even norton verwijderen in het configuratie scherm ofzo. Nu is mijn vraag, kan je met de windows xp home cd dezelfde systeem herstel doen als dat je in windows kan. Hier bedoel ik mee, de systeem herstel dat windows een stapje terug gaat. Dan is de installatie van de norton ongedaan. en dan is het probleem opgelost.

Ian

Kan hij ook niet opstarten in veilige modus? Als dat wel kan, dan zou hij kunnen proberen in veilige modus systeemherstel te doen of Norton te verwijderen.

Laatst bewerkt:
hmm goed dat je dat zegt, dat had ik hem nog niet gevraagd.

zijn er ook oplossingen als dit niet kan? hij vroeg namelijk of ik hem wou helpen.

Ianb

Dit probleem had ik ook,
Dit wordt veroorzaakt dat er een vorige versie van Norton op het systeem heeft gestaan,
De pc wil niet meer reboten

Is het systeem dat je hebt een packard bell,
ga dan naar hun internet site en download daar een update voor windows,

Daarna is het probleem verdwenen.

hoi,

het systeem is geen packerd bell. ik heb het zelf al opgelost, ik ben opgestart in veilige modus. en heb daar met msconfig het opstarten van norton uitgeschakeld. Daarna heb ik het in normale windows verwijderd en de andere firewall (waardoor het probleem waarschijnlijk onstond) ook. Daarna norton weer opnieuw erop en knallen maar!

Maar bedankt voor jullie reacties :)

ianb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan