norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilende

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Berichten
93
hoi, heb een vraagje, na het installeren en uninstal van Norton internet sec. 2002, was het mij niet meer mogelijk om op bepaalde site's te komen ( cookie site's ), ik heb Norton helemaal verwijderd ook uit het register, zowel onder Norton en Symantec, toch, blijkt het niet mogelijk om site's als SNS-bank, wehkamp, enz, te benaderen, deze worden nog steeds geblockt, wie weet hier een antwoord op, graag

Gr Willem
 
Willem,

Klik op Extra/Internet-opties/tabblad Beveiliging. Vervolgens klik je op de knop Standaardniveau

Groeten,
 
hopi dat heb ik al geprobeert en ook al de beveiligingen op minimaal gezet, maar ook dat hielp niet, het gekke is ik heb Zonealarm pro geinstaleerd, en nu werkt het weer naar behoren, net of de cookie map niet toegankelijk was, raar ???

Groet Willem
 
Vind ik toch jammer. Hier zou Saldos best meer van weten. Ik denk dat hij je bericht niet heeft gezien :(
 
Wilende,
Verwijder zonealarm eerst omdat je geen 2 firewalls tegelijk moet hebben open op je pc.

Doe daarna dit:
Gebruik de RNIS om restanten te verwijderen van NIS. De RNIS is hier te downloaden:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...23bda5412ae1a49688256abe00615e20?OpenDocument

Installeer daarna NIS weer.
Let op: tijdens de installatie wordt je gevraagd of je ouderlijke toezicht (parental contol)wil installeren. Je moet dan "ja" zeggen, ook als je ouderlijke toezicht niet gaat gebruiken.

Na de installatie van NIS doe je dit: Open Norton internet security-personal firewall-internet access control-configure-application scan-next-en laat hem een scan doen- klik op check all. Alles wordt nu aangevinkt en klik op finish.

Laat de privacy control op Medium staan en laat de "ad blocking" uit staan. Dan moet je zker wel op die sites komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan