norton?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruudd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudd

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
hoi allemaal ik heb nu als virus bescherming norton
2002 is het verstandig om over te stappen op 2003,
of kan ik gewoon met 2002 verder gaan.
ruud

Je kan met 2002 verdergaan, check wel even of ie op Automatic LiveUpdate staat ingesteld.

nee

Nee..
als je het programma de-installeert, je comp weer opnieuw opstart, dan weer installeert.. wordt er gewoon weer een jaar verder geteld...

gewoon doorgaan tot je liveupdate niet meer kan draaien dan kun je straks misschien wel norton 2004 kopen heb je tenminste wat centjes bespaart ghehe

de groeten

hoi,

dit gaat niet op, probeer nu maar eens versie 2001 te installeren, dan krijg je een foutmelding.
2002 gaat nu nog maar ik vermoed dat je'm niet lang meer zal kunnen installeren.

greetz

jean

Ik heb het opnieuw-installeertrucje uitgevoerd. Ga ik nu naar live-update, dan lees ik het volgende:

Klik op Volgende voor informatie over tarieven en het verlengen van uw abonnement.

Klik op Overslaan om door te gaan met LiveUpdate zonder uw abonnement te verlengen.

Opmerking: als uw abonnement is verlopen, worden er geen updates opgehaald die beschermen tegen nieuwe dreigingen.

Wat betekent dit nu? De tweede zin suggereert dat de nieuwste virusdefinities gewoon worden opgehaald. Edoch suggereert de derde zin het tegendeel.

Hoe zit dit nu? Moet ik om goed beschermd te zijn toch mijn abonnement verlengen of zelfs NAV 2003 aanschaffen? Of blijf ik vooralsnog up-to-date door op "overslaan" te klikken en zo te updaten zonder mijn abonnement te verlengen?

(Ondertussen overweeg ik om op AVG over te stappen. Ik snap niks van dat Nortongedoe.)

Je zal Norton volledig uit het register moeten verwijderen als je weer een jaar wilt kunnen updaten.
Of heel grof een format c: uitvoeren.
Anders gaat het niet werken.

je kan ook nooit weten dat er een geheime hoekje kan zijn bv liveupdate werkt nog, zelfde virusdefinities enz alleen of die de nieuwe virusnamen als 2003 zal opsporen en niet zal negeren!!! oooh k** he

de groenten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan