Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
Hallo Ik gebruik nu een tijdje norton systemworks 2005 maar nu hoor ik van heel veel mensen dat norton geen goede viruscanner is?

norton was vroeger een van de beste maar tegenwoordig vin d ik hem ook niet meer de beste. Je maakt bij norton veel mee dat hij aangevallen word door een virus en dan gedisabled. (omdat norton nu eenmaal veel word gebruikt) Norton gebruikt ook veel cpu etc.
Persoonlijk vind ik dat er betere virrusscanners zijn. Ik gebruik op dit moment een trial van etrust dus een jaar gratis.

heb al altijd norton gehad ben er wel tevreden over:thumb:

ja indd norton gebruikt veel van je cpu mar k heb met norton ook nog nooit een virus melding ofzo gehad maar ik heb hier ook norman antivirus ligge is die de moeite waard om uitteproberen?

Bevalt Norton je? Blijf het dan gebruiken. Bevalt het je niet? Verwijder het dan en ga een ander antivirusprogramma gebruiken. Zo simpel is het.

Niemand zit hier te wachten op de zoveelste onzinnige welles-nietes discussie over of Norton nu wel of niet goed is. Sommige mensen hebben er al jarenlang perfecte ervaringen mee, anderen hebben veel problemen met Norton gehad. (En zo is het trouwens met álle antivirusprogramma's).

Bevalt Norton je, blijf het dan gebruiken. Bevalt het je niet, zoek dan een alternatief. Meer zinnigs valt over jouw vraag niet te zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan