norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Hallo
Ik heb sinds kort een norton 90 dagen versie gedownload, is allemaal in orde maar bij een full system scan houdt ie halverwege op en schakelt de computer zich uit.
Het gaat hier dus om antivirus 2005.
Wie weet advies?
en heb geen spyware.
Alvast bedankt,
manno

Wat voor temperatuur heeft de pc tijdens het scannen met Norton?

Doe het volgende eens:
Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=84207

Geef eens de exacte foutmedling, als je die krijgt.

Wordt de PC niet te warm?

Doe ook dit:

Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.

Hallo
Nee mijn PC is beslist niet te warm, maar tijdens de volledige system scan, slaat de computer zonder enige melding uit.
Nou kan het zijn dat het te maken heeft met SP2.
Norton want de firewall staat op groen maar is in gebruik door internet worm protections, en de firewall is dus niet ingeschakeld.
weet iemand raad?
alvast bedankt,
mannno

hallo
Ik heb het vinkje wegehaald en opnieuw herstart maar krijg geen foutmelding of code?
En de PC is koel daar ligt het niet aan.
Ik wil graag de volledige system scan uitvoeren bij norton zonder dat ie uitvalt?
manno

Hallo
Ik had everest al maar ik kan niet vinden waar de warmte wordt weergegeven.
Ik heb nu de scan lopen van norton, en hoe zit het met die foutcode die vond ik net naar herstarten niet terug.
En ik heb nu de firewall uitstaan en wordt nu door worm protection overgenomen is dat veilig genoeg?
Wie weet advies?
Alvast bedankt,
manno

Als je op Everest klikt dan gaan naar computer. Je krijgt een lijstje te zien en dan op sensor klikken. Zo krijg je je temparatuur te zien. Succes.

Bedankt ik heb het gezien system 27 graden en TCPU 55graden.
Deze temperatuur is dus tijdens het scannen.
Maar mijn andere vragen over fout code en of ik de firewall van windows moet inschakelen of bezetten met de norton worm protection.
Alvast bedankt,
manno

Geplaatst door manno
Ik heb het vinkje wegehaald en opnieuw herstart maar krijg geen foutmelding of code?
Met wat XP_PC en ik aangaven, krijg je de melding pas als de PC zelf uit wil schakelen of herstarten.

Hallo
Ik heb alsnog vanmiddag de volledige systeem scan gedaan en heeft het nu correct voldaan.
Maar nu staat mijn windows firewall niet aan, maar toch staat er "ingeschakeld". (in het veiligheidscentrum")
En daar staat, "norton internet wormprotection is momenteel ingeschakeld"
Zal ik nu alsnog de windows firewall inschakelen zonder dat ik problemen krijg?
Alvast bedankt,
manno

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan