Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
154
Hoi,

ik ben bezig om mijn anti virus te verwijderen om hem opnieuw te kunnen installeren aangezien hij niet correct werkt.
Ik heb per email contact gehad met symsntec online, ze leggen uit om ik norton goed moeten verwijderen maar voor de volgende heb ik mijn twijfels:

ga naar start/uitvoeren en schrijf in de regel 1 %temp% en klik ok en selecteer alle files en folders en verwijder deze.

Ik ben net in de map gaan kijken, hij is vol. Mag ik echt alles verwijderen zonder dat ik iets anders dan norton kwijt raken.:confused:

Kan iemand me aub helpen

Alvast bedankt

Espoir
 
Die opdracht is gewoon je tijdelijke bestanden weghalen daar zal je norton niet mee deinstalleren, dat weghalen kan je ook met bv ccleaner doen.
Kan je niet in het configuratiescherm> software gaan en daar verwijderen
 
Ik heb al via configuratiescherm norton verwijderd maar nu ben ik de restjes aan het verwijderen.
Via %temp% zag ik foto's die van mijn Dig. Cam afkwam...
Kan ik met gerust hart alles verwijderen????

Espoir
 
Heb zelf ff gekeken en die hele map kan je leegmaken
 
Als je norton er af hebt dan installeer m eens opnieuw, als er een fout in de installatie bestanden zat zijn die toch al weg, wat je ook kan doen is als je m op de juiste manier hebt verwijderd naar program files gaan en daar de map (indien ie er staat) van norton verwijderen en dan opnieuw installeren
 
ik weet uit evaring dat norton moeilijk te verwijderen is.
vooral de versies 2005 en 2006.
Symantec heeft hier speciale verwijdertool voor uit gebracht die te downloaden is op hun site
 
het volgende heb ik laatst gedaan:

zoeken op alle bestanden van norton en deze verwijderen, dan zoeken op alle symantec bestanden en deze verwijderen.
Dan regcleaner laten draaien op de pc en dan kiezen voor de optie register opschonen.
(maak wel voor de zekerheid een backup van je register)
toen ik dit allemaal had gedaan was ik verlost van norton en kon ik een andere virusscanner instaleren.

maar in het verlede heb ik ook wel eens die verwijdertool gebruikt van symantec en dat werkte ook.
 
Ook na opruimacties van CCleaner en alles verwijderen, blijven er restjes over van Norton en die kunnen alleen maar voor problemen zorgen.
Ik zou dan ook echt eerst de Removal Tool gebruiken. Die tool wil inderdaad nog wel eens gek doen maar meestal doet ie het.
 
Hoi,

ten eerste bedankt voor jullie reacties.:)
Verder wanneer ik mijn computer opnieuw heb opgestart kreeg ik de volgende melding....weer....ik had deze al een tijdje geleden aangegeven op de forum, wij dachten dat het van norton afkwam, ik ben bang van niet....de melding zijn

D:\INSTALL>EXE
Windows kan het bestand D:INSTALL.EXE niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.
Klik als u naar een bestand wilt zoeken op knop start en daarna zoeken.


Ik heb het gedaan, veel dingen kwam tevoorschijnen. Ik kon ze allemaal behalve een:

SMARTTAG.INSTALL C:\MSOcache\allusers\90000413-600-1108-8cfe-0150048383c9\21561415.CAB

Weet iemand wat het is????

Daarna kwam deze melding tevoorschijnen:

Bureaublad
Kan het bestand D:\INSTALL.EXE, dat in het register staat vermeld, niet laden of starten. Controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand uit het register.

Hoe moet ik het doen wanneer ik niet weet wat het is????:shocked:

Alvast bedankt

Espoir
 
Je hebt geen cd in drive D:\ ?
Is Norton nu goed verwijderd? En is ie weer geinstalleerd?

Haal alle cd's en dvd's uit je drives,
en gebruik CCleaner om alles schoon te maken ( Onderdeel Cleaner ) en laat CCleaner ook problemen opzoeken in het register ( Onderdeel Problemen )

Na CCleaner, start je pc opnieuw op.

Of ben je bezig om Norton te installeren?
 
Hoi,

ik ben nu bezig met norton te installeren, hij is nu aan het scanen...
Ik heb geen cd in D...
Waar kan ik cleaner download?

Espoir
 
Mooi, laat Norton eerst helemaal rustig uitscannen, en laat natuurlijk alles verwijderen of verplaatsen naar quarantine.
Na de scan kan je hier CCleaner downloaden.
Je klikt gewoon op Download Latest Version rechts in beeld.
Je installeert het programma en start het.

En dan laten scannen op overbodige rotzooi en fouten in het register van Windows.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen.
 
Aanvulling voor als het weer niet lukt.

Gebruik nogmaals de Tool om Norton te verwijderen>maak dan de Norton Vuil bak leeg(Beveiligde bestanden)>Ccleaner doen.
Nieuw opstarten en Norton weer installen
 
:shocked: Hoi,

Norton is geinstalleerd, ccleaner gedownload, en ook laten scannen....het was echt een zooitje...hij heeft veel dingen herstelt (677).
Maar nu het probleem met D:INSTAlL>EXE is niet verholpen....:evil:

Wat kan ik nog doen, want het is vervellend....
Ik heb net weer gekeken via zoeken ik kan niets vinden...
Deze
SMARTTAG.INSTALL C:\MSOcache\allusers\90000413-600-1108-8cfe-0150048383c9\21561415.CAB

is van Microsoft Office...

HELP....

Alvast bedankt

Espoir
 
:shocked: Hoi,

Norton is geinstalleerd, ccleaner gedownload, en ook laten scannen....het was echt een zooitje...hij heeft veel dingen herstelt (677).
Maar nu het probleem met D:INSTAlL>EXE is niet verholpen....:evil:

Wat kan ik nog doen, want het is vervellend....
Ik heb net weer gekeken via zoeken ik kan niets vinden...
Deze
SMARTTAG.INSTALL C:\MSOcache\allusers\90000413-600-1108-8cfe-0150048383c9\21561415.CAB

is van Microsoft Office...

HELP....

Alvast bedankt

Espoir

Vuilnis bak van Norton ook geleegt?
 
Maak voor de zekerheid een herstelpunt aan in Bureauaccesoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel.

Verwijder dit bestand eens: C:\MSOcache\allusers\90000413-600-1108-8cfe-0150048383c9\21561415.CAB
 
Hoi,

ja Norton was echt verwijderd...

Maar de bestand is van microsoft office 2003, is het echt verstandigd? Ik weet ik kan een herstelpunt maken maar toch...:p
Ik had een tijdje geleden deze probleem gehad en hier vermeld. Ik had toen al een vermoed, ik heb een cd rom voor mijn dochter op de computer wil installeren, maar hij sloeg vast. Ik moest toen reset en de cd rom heb ik toen verwijderd, en sindsdien heb ik het probleem. Jammer genoeg, kon ik niet via de cd rom te installatie ongedaan maken...en nu heb ik hem niet meer....Er is toch een oplossing om deze fout te herstellen...jullie hebben zoveel ervaring...alvast bedankt
:thumb:

groetjes

Espoir
 
Dat in MSOcache zijn toch de installatiebestanden van Office?
Dan zou ik gewoon een herstelpunt maken, het bestand verwijderen en kijken hoe het gaat.
Die bestanden heb je niet nodig voor een goede werking van Office.
 
Hoi,

ja Norton was echt verwijderd...

Maar de bestand is van microsoft office 2003, is het echt verstandigd? Ik weet ik kan een herstelpunt maken maar toch...:p
Ik had een tijdje geleden deze probleem gehad en hier vermeld. Ik had toen al een vermoed, ik heb een cd rom voor mijn dochter op de computer wil installeren, maar hij sloeg vast. Ik moest toen reset en de cd rom heb ik toen verwijderd, en sindsdien heb ik het probleem. Jammer genoeg, kon ik niet via de cd rom te installatie ongedaan maken...en nu heb ik hem niet meer....Er is toch een oplossing om deze fout te herstellen...jullie hebben zoveel ervaring...alvast bedankt
:thumb:

groetjes

Espoir

Dan gaat het om dit onderdeel

Heeft U Office op U PC ,er zit een optie in om onderdelen toe te voegen of te verwijderen.

Alternatief is nogmaal de cd er in en dat onderdeel installeren,en er na eventueel weer verwijderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan