NortonIS

Status
Niet open voor verdere reacties.

nullenaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2002
Ik heb sinds kort een raar probleem.
Wanneer ik windows opstart onder mijn eigen windowsaccount wil NortonIS 2006 opstarten maar wordt tijdens het opstarten afgebroken en is niet meer actief onderin de taakbalken is ook outlook niet meer beschikbaar.Wanneer ik opstart onder een ander windowsaccount doet dit probleen zich niet voor.
Na wat uitproberen ben ik erachter dat wanneer ik outlook express met windows laat opstarten norton wel doorstart,dat wil ik eigenlijk niet want nu komt mijn email binnen voordat het gescand is door Norton want outlook start eerder dan Norton
Helpmij

Creeer een extra Identity in Outlook Express zonder geldige e-mail ophaalinstellingen (bestand -> identiteiten -> nieuwe identiteit toevoegen), en laat je kiezen welke identiteit je wilt gebruiken bij het starten van OE. Kies daar dan de 'lege' identiteit bij het opstarten van de PC. Zodra de pc helemaal is opgestart, herstart OE, maar kies nu de 'gevulde' identiteit.

Succes,

Tijs.

re

Dank voor je reaktie.
Ik heb inmiddels eem wat simpeler oplossing gewoon in outlook uitschakelen direct verzenden en ontvangen van berichten
Blijft echter mijn hoofd probleem dat ik outlook express automatisch moet laten starten om de firewallingeschakeld te houden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan