Nortons introwiz.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noormi

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Berichten
19
Ik heb om mijn computer Norton Internet Security 2002 geïnstalleerd. Dit heeft altijd prima gewerkt tot gisteren. Ik kreeg foutmeldingen en de computer ging raar doen (MSN kon niet meer geopend worden, Outlook ook niet).
De kids hadden Schooltool net geïnstalleerd dus dat heb ik er meteen afgegooid en de computer op virussen laten checken. Geen virussen gevonden en probleem bleef. Toen NIS met veel moeite verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Foutmeldingen bleven weg maar ik krijg nu steeds als ik NIS wil openen de volgende foutmelding van Microsoft Visual C++ Runtime Library (staat op blauwe balk): "Program: C\Program Files\Norton Internet Security\introwiz.exe Abnormal program termination". Het programma start dan wel maar je komt op een blanco blad. NAV start wel normaal maar Live Update werkt ook niet want die herkent de geinstalleerde Norton producten niet (ik heb ook Norton Cleansweep en Norton Utilities).
Bij Symantec heb ik gezocht naar een oplossing maar kon daar niets voor vinden.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen? NIS eraf gooien en opnieuw installeren heeft geen zin want dat heb ik een paar keer gedaan en de foutmelding blijft hetzelfde.
Alvast bedankt!!

PS: Sorry, deze vraag staat ook bij Windows ME. Ik had te laat in de gaten dat ik in de verkeerde rubriek zat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan