NOS-teletekst doet 't niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Zucht...:)ik kan op http://teletekst.nos.nl/gif/101-01.html dat toetsenbordje rechts niet gebruiken, ook niet als de paginanummers intik...is dat nou een gevalletje van het ontbreken van java qua XP, of zit de NIS 2003 moeilijk te doen?...nog een zucht. :) (de nummers achter de headlines doen het weer wel)

Neuh, heb MSN direct de nek omgedraaid, moet toch iets zijn wat ik over het, inmiddels zeer vermoeide, hoofd zie.

Mij lukt het ook niet, maar ik vind het niet erg ik kom toch wel bij die pagina ( met een omweg :confused: )

Geplaatst door excelsior
Mij lukt het ook niet, maar ik vind het niet erg ik kom toch wel bij die pagina ( met een omweg :confused: )

Ja, dat doe ik ook maar moet toch kunnen! Op mijn inmiddels overleden ouwe pc :confused: met Win 98 se, en best wel streng ingesteld, had ik daar geen last van.

k'weet niet hoor, maar je zou eens Java van SUN kunnen proberen :)

zal even voor je zoeken

Geplaatst door masterprut
k'weet niet hoor, maar je zou eens Java van SUN kunnen proberen :)

zal even voor je zoeken

Kan jij dan wel alles aanklikken zonder Java of dergelijke?

Dank je, ik denk nog, maar nogmaals, kan jij wel dat toetsenbordje gebruiken of heb jij ook dit progje moeten installeren?

Oh, lees net je laatste post...:)

toen ik er was, kon ik het meteen gebruiken

Dat komt doordat ik java van sun al meteen had :)

Heb het nog niet geinstalleerd, maar nu weet ik tenminste dat Java de 'schuldige' is, als ik nog meer sites tegenkom met hetzelfde euvel zal ik direct Java op de pc mieteren! :D

nis

Hoi,NIS 2003 zit bij mij ook in de weg wat betreft teletekst,als ik nis uitschakel no problemo

win xp home

Re: nis

Geplaatst door doe-dit-dan
Hoi,NIS 2003 zit bij mij ook in de weg wat betreft teletekst,als ik nis uitschakel no problemo

win xp home

Zonder install van Java?

Doet et hier gewoon hoor. Heb geen extra Java-spul geinstalleerd en gebruik ook geen NIS 2003.

Ik heb me Xp wel verder helemaal up-to-date.

Vermoedelijk toch de NIS dan, ''gebruik toetsenbord met de muis'' gaat dus niet lukken, ik zit nu te stoeien met de opties in de NIS qua site toestemmig geven, een puzzel an sich...:( (Goh, wat was ZoneAlarm toch harrie-makkelijk!)

Als je het hebt gevonden, post je het hier dan even :) Zit namelijk met hetzelfde probleem :( ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan