Hoi,
In de update popup staat een klein foutje. Let erop dat dat niet te vaak/helemaal niet meer voorkomt.
Jammer dat mijn naar er nu niet meer bij staat

Wat mij ook opvalt is dat jouw programmaatje veel sneller kan downloaden dan de meeste andere programma's. Als de informatie klopt natuurlijk...
Nog steeds krijg ik geen melding dat de update is gelukt of dat het is mislukt. Dat krijg je pas als je het programma weer opnieuw opstart. Het zou prettiger zijn als je het gelijkt krijgt als de update gelukt is. Nu heb je de kans dat mensen onnodig blijven wachten op een melding over het updaten.
Dan de youtube browser:
Als je hebt gezocht, dan gaat de progressbar naar de 100%, maar blijft daar dan staan (ik neem aan dat die op 100% staat). Daardoor heb je opeens een groene balk onderin het schermpje staan. Als het klaar is, dan kan je beter de progressbar weer terugzetten naar 0%, dan valt hij niet meer zoveel op.
Het is prettig als je kan zien wat de naam is van een filmpje voordat je het aanklikt. Ik zou links bij de stills ook nog de naam van het filmpje vermelden.
Als je het filmpje hebt aangeklikt en de beschrijving is te lang, dan verdwijnt deze uit het scherm. Ook is er dan geen mogelijkheid om het scherm te vergroten en zo alsnog de tekst te zien.
De fullscreen knop van het flash object werkt niet, terwijl die daar wel staat.
Als je op de "watch on youtube" knop drukt (ook in het flash object) dan opent internet explorer. Dat is dus net de browser die ik niet gebruik. Ik weet dan ook dat het de bedoeling is dat je het programma gebruikt en niet de site, maar alsnog...

Ik kreeg bij een paar filmpjes ook de melding dat de video niet beschikbaar is.
Dan toch nog even naar het help dialoog van de youtube downloader:
In het eerste punt staan toch nog wel een paar foutjes.
In het tweede punt kan je beter zeggen: "... of het programma kan blijven hangen.", anders kan het zijn dat mensen vrij snel denken dat het het programma is en niet de internetverbinding. Ook sluit je met deze formulering geen andere dingen uit.
Bij het derde punt staat: "Aan de linkerkant verschijnt de ...", niet helemaal correct. Ook staat er dat er een link wordt aangemaakt. Is het niet zo dat je alleen de link opzoekt? Er staat ook dat je het dan kan converteren, maar daarvoor moet je het natuurlijk eerst downloaden. Hier mist dus een beetje.
Je moet nog eens goed kijken naar de woordvolgorde van punt 4. Ik raad aan om "vervolgens" voor "klik" te zetten.
Ik heb het verder (nog) niet geprobeerd, maar sowieso download ik eigenlijk nooit vanaf youtube.
Is het niet mogelijk om de breedtes van de kolommen als integers op te slaan samen met de andere instellingen. Het viel mij namelijk op dat die wel werden opgeslagen.
Succes!:thumb:
MartinJM