Nosquint onthoud instellingen in Firefox niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vleerke1985

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2013
sinds een paar dagen heb ik het probleem als ik Firefox open dat mijn beeld/tekst dubbel zo groot is,het kan niet meer op 1 pagina. ik gebruik al altijd Nosquint maar die onthoud nu blijkbaar de instellingen niet meer,het is echt irritant. ik heb al vanalles geprobeerd. Alles is compactibel. maar telkens ik dan mijn computer opnieuw opstart is het telkens terug van dat. Zijn er nog goede add ons hiervoor? Ook als ik firefox opstart en dan terug opstart er een scherm op komt dat firefox al actief is en dan moet ik taakbeheer starten en daar het proces beeïndigen. kan iemand me helpen met die zoom instellingen?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Je had je vraag bij de tips en handleidingen sectie gezet, deze sectie is niet voor losse vragen. Heb je vraag dus naar de juiste sectie verplaatst.

Ik ken Nosquint niet, maar normaal kun je met CTRL+Scrollen de letter grote in een browser aanpassen.

Nosquint is een add on waar je de instellingen kunt instellingen voor de full zoom en die onthoud dit. Wat jij zegt moet ik steeds doen bij elke website en word niet onthouden hé. ik moet iets hebben dat ik kan instellingen, zodat ik niet elke pagina opnieuw moet in en uitzoomen want het is echt niet frustrerend zo

Laatst bewerkt door een moderator:
Start FF met de addons uitgeschakeld behalve Nosquint & schakel ze 1-voor-1 in.
Wellicht kom je er zo achter of er een conflicterende addon de oorzaak is.

Start FF met de addons uitgeschakeld behalve Nosquint & schakel ze 1-voor-1 in.
Wellicht kom je er zo achter of er een conflicterende addon de oorzaak is.

Ik heb maar een 3-tal add ons staan. Maar allemaal al geprobeerd,het lukt niet. Ik heb dit nog niet meegemaakt,ik doe nu al jaren hetzelfde en ineens heb ik dat probleem.

In dat geval zou ik een nieuw profiel aanmaken en daarna de Nosquint instelling testen

Ik heb de volgende waarden aan staan
Full page zoom (images and text)
Default full page zoom 80%
Default text-only zoom 110%
Zoom increment 10%

Show current zoom levels in status bar

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan