Notebook blijft bezig met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
336
Hoi,

Wanneer ik mijn Notebookje opstart (acer aspire one) blijft hij maar op dat laden scherm van Windows XP. Ik heb daarvoor niks verkeerd gedaan. Wanneer ik hem terug afzet en aanzet (met de ON/OFF knop) komt er bij het opstarten dat er een fout is opgetreden bij het opstarten, dat de computer mogelijk niet correct is afgesloten en krijg ik de keuze voor veilige modus of normaal opstarten, bij veilige modus blijft dat witte dingetje links boven pinken en bij normaal opstarten blijft hij weer bij dat laden scherm. Ik heb zelfs een kwartier gewacht. De boel herstellen zal niet lukken, aangezien hij niet kan booten vanaf een usb-cd/dvd speler. Ik ben ten einde raad. Kan er iemand mij helpen?

mvg, murdoch201
 
Heb je al een Recovery USB gemaakt van xp? en ik dacht ook dat je van ALT+f10 kan opstarten om in de Erecovery teraken
 
aspire one is dat de netbook van acer ?
 
Heb je al een Recovery USB gemaakt van xp? en ik dacht ook dat je van ALT+f10 kan opstarten om in de Erecovery teraken

een Recovery USB? wat moet dat zijn? En naar mijn weten zijn de enigste knopjes die ik kan gebruiken in het bios venster F10 ofzoiets voor bios setup en F12 om wat er geboot moet worden te veranderen (wat dus niet werkt)
 
een Recovery USB? wat moet dat zijn? En naar mijn weten zijn de enigste knopjes die ik kan gebruiken in het bios venster F10 ofzoiets voor bios setup en F12 om wat er geboot moet worden te veranderen (wat dus niet werkt)

Als je op youtube zoekt op filmpjes van het recoveren van een aao met Linux Moet dat met een USB Stick. Ik weet niet of je een Cd heb gekregen toen je de aao kocht met xp
 
Ik heb ook een cd, maar aangezien dat een ubs-cd-speler is wilt hij die niet booten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan