Goedemiddag,
Mijn dv7 3130ed loopt vaak vast naar BSOD.
Ik heb hem naar computerwinkel gebracht en daar kregen ze ook de indruk dat hij erg warm wordt, dus hebben ze hem helemaal schoongemaakt. Zelf hebben ze hem niet zien crashen.
Nu was dit een week of 2 ietsje beter, met nog altijd een sporadische crash en is geleidelijk weer slechter geworden.
Ik hoor eigenlijk nooit de fans draaien, alleen tijdens startup.
Ik heb speedfan geDLed, deze geeft de volgende temps aan:
HD0: 48
Temp1: 70
core: 71
Temp1 en core lijken mij te hoog? Het manueel aansturen via speedfan van de fans lukt mij niet, wellicht dat het mijn notebook niet ondersteunt.
Wanneer ik de laptop vastpak, voelt hij van onder erg warm aan.
De laptop ligt nooit op schoot en altijd vaste ondergrond etc etc dus daar kan het niet aan liggen.
Is er een manier om mijn fans te testen?
Mijn dv7 3130ed loopt vaak vast naar BSOD.
Ik heb hem naar computerwinkel gebracht en daar kregen ze ook de indruk dat hij erg warm wordt, dus hebben ze hem helemaal schoongemaakt. Zelf hebben ze hem niet zien crashen.
Nu was dit een week of 2 ietsje beter, met nog altijd een sporadische crash en is geleidelijk weer slechter geworden.
Ik hoor eigenlijk nooit de fans draaien, alleen tijdens startup.
Ik heb speedfan geDLed, deze geeft de volgende temps aan:
HD0: 48
Temp1: 70
core: 71
Temp1 en core lijken mij te hoog? Het manueel aansturen via speedfan van de fans lukt mij niet, wellicht dat het mijn notebook niet ondersteunt.
Wanneer ik de laptop vastpak, voelt hij van onder erg warm aan.
De laptop ligt nooit op schoot en altijd vaste ondergrond etc etc dus daar kan het niet aan liggen.
Is er een manier om mijn fans te testen?