Notebook heel erg traag na reparatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vivaldi1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Hallo!

Alvast bedankt voor het lezen en beantwoorden van mijn vraag!

Ik had in januari 2010 een notebook bij de Aldi gekocht en heeft het altijd prima gedaan. Ik ging eind mei op vakantie en net voor vertrek had ik hem afgesloten en boven gelegd zonder aangesloten te zijn op de stroom. 10 dagen erna kwam ik terug van de vakantie, start ik mijn notebook op en bleek dat hij de opstarting niet meer wilde volbrengen. Hij startte meteen weer opnieuw op en kreeg ik een fout melding dat ik het op andere manieren kon proberen. Zelfs de veilige modus deed het niet, dus heb ik Medion (het merk en bedrijf) opgebeld en moest ik het opsturen voor reparatie.

Die heb ik dus afgelopen week opgestuurd en het zou binnen twee weken verholpen zijn. Binnen een week had ik hem alweer terug (gisterenmiddag), dus ik was benieuwd. Hij startte gewoon op en het was gereset tot de begin instellingen toen ik hem kocht.

Diagnose: HDD opstartfout (constant)

Vastgestelde fout: defecte elektrische component of module (keyboard)

genomen maatregelen: keyboard vervangen, bios update uitgevoerd en een user aangemaakt om te kunnen controleren op de functionaliteiten. De test was foutloos uitgevoerd. De uitslag ervan stond op mijn bureaublad.

Nou kom ik bij het volgende probleem aan. Ik begin dus Windows update te runnen en het blijkt dat ik ca. 120 updates moet uitvoeren. Dat lukte moeizaam. Heel moeizaam, dus dacht ik, ik doe hem opnieuw installeren.

Ik heb hem opnieuw geïnstalleerd. Alles stuk voor stuk erop geïnstalleerd qua programma's die benodigd waren via de Cd-rom.Erna de eerste twee updates zijn gedownload en geïnstalleerd via Windows update. Toen heb ik malmware antibytes erop gezet en geregistreerd. Toen de 120 updates gedownload en geïnstalleerd. Dat deed het ook prima. Toen had ik nog 10 updates over, maar toen bleef hij vast hangen. Het downloaden deed hij niet meer. Toen heb ik hem opnieuw opgestart, stond er dat Windows geconfigureerd werd, maar ik kon zelfs de muis niet meer bewegen. Zelf uitgezet en opnieuw opgestart. Verschillende programma's geprobeerd te openen, maar alles blijft vast hangen, doet het niet, of doet het heel heel traag.

Ik weet bij god niet wat ik nu moet doen. Heeft iemand ideeën?

Groet
Ruud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan