Notebook loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

wonne

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2012
Goededag,

Ik heb een probleem met m,ijn packard bell notebook.

Wanneer ik mijn laptop start, word er gevraagd hoe ik hem wil starten (normaal, veilige modus, etc) dit heb ik wel eens vaker gehad maar nooit problemen mee gehad. Tot vandaag, ik start hem eerst normaal, duurt het minimaal 20 minuten tot die opgestart is, waarna ik hem uit zet en opnieuw opstart. dan krijg ik weer hetzelfde dus ik start hem in de veilige modus. Ik heb enkele dagen geleden skype gedownload en al een aantal keer een melding gehad dat 'skype click to call' niet werkt, dus ik wilde deze verwijderen. Na weer 20 minuten wachten werkte dit niet, dus ik heb weer mijn notebook opnieuw opgestart.

Nu staat er C:/Windows/system32/config/Systemprofile/Desktop verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is. Met het scherm alsof ik hem in veilige modus heb gestart. Wanneer ik deze locatie wil zoeken staat er wanneer ik 'deze computer' aanklik: Kan het serverproces niet starten omdat de geconfigureerde identiteit onjuist is. Controleer de gebruikersnaam en wachtwoord.

Wie kan mij helpen?

Start eens op in Veilige Modus en zet een systeemherstelpunt terug met een datum dat alles ok was.

Dat was ik vergeten te zeggen. Dat heb ik ook al geprobeert. Hij kan geen herstelpunt vinden.

Ik krijg nu ook een melding van norton:

Norton internet security word door een andere windows gebruikersaccount geconfigureerd. U kunt norton internet security niet tegelijkertijd configureren.

maar ik heb helemaal geen gedeelde account?

Dat had ik ook al geprobeerd, in de veilige modus, maar dan loopt hij ook vast.

Ik heb net weer opnieuw opgestart en krijg gelukkig wel mijn normale beeld weer.

Ik ga nu weer proberen om skype te verwijderen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan