notebook scerm kapt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bunnyyyy

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2007
mijn notebook scherm is kapot, kan ik dit vervangen?

-het is een notebook van Medion
-het type weet ik niet
-maar het scherm is een 15"
-als ik mijn laptop aansluit op een gewoon scherm dan werkt hij wel, dus alles behalve het scherm werkt.
-garantie is er ook niet meer

kan er mij iemand vertellen waar ik een nieuw scherm kan laten steken en hoeveel de kostprijs hiervan zal zijn? ik heb namelijk al veel gezocht en vind nergens informatie.

mvg

kan de invertor zijn van je tl in je scherm.
dit is een soort starter, waardoor de buis gaat branden en jij kan zien wat er op het scherm staat.
Die dingen kan je wel 2ehands kopen en kosten een euro of 50
kijk eens op www.laptopreparatie.nl

ik woon in belgie en zijn er in belgie ook winkels voor laptopschermen?

mvg

als er nog geen schade is aan het scherm(barsten ofzo) is het dan hoogstwaarschijnlijk door de inventor?

is dat moeilijk te steken?

grtz

Als je schuin tegen het licht in kijkt naar je scherm zou je heel vaag nog wel wat kunnen zien.
die inverter is maar een gok, maar dat komt vaker voor.
heb em zelf al 2 keer moeten vervangen.
het is een klein printje dat in de kap van je scherm zit.
er zitten waarschijnlijk 2 kabeltjes aan.
een stekker vanaf je mb met diverse draadjes, en een stekker met 2 dikkere draden. deze gaat naar de lamp in je scherm.

ik weet niet of er in belgie ook een soort 2ehands winkel in dat soort spul bestaat.
de link die ik gaf is van iemand bij wie de hobby wat uit de hand is gelopen.

Kan je niet gewoon contact opnemen met Medion? Dat je geen garantie meer hebt betekend niet dat hun geen informatie hebben over hoe nu verder? (En eventueel een prijs offerte vragen?).

Als je er zelf geen kaas van gegeten hebt zou ik sowieso niet zelf dingen in de laptop gaan vervangen.. (Op hardeschijf en geheugen daargelaten, dat is een stukje cake).

Als je schuin tegen het licht in kijkt naar je scherm zou je heel vaag nog wel wat kunnen zien.
een stekker vanaf je mb met diverse draadjes, en een stekker met 2 dikkere draden. deze gaat naar de lamp in je scherm.

ik weet niet of er in belgie ook een soort 2ehands winkel in dat soort spul bestaat.
ahzo, als ik hem bij een computer winkel binnendoe(mijn papa kent een hele goede in gent) gaan ze daar dan de fout kunnen opsporen?

grtz

ên wat is de prijs nieuw ?

latop

het is een medion MD 5400

als ik hem opstart is het scherm zwart en geeft het nog licht

op een extern scherm werkt hij perfect!

het is toch niet zo dat er nu een externe monitor staat geselecteerd???
controleer even door op Fn en tegelijkertijd of F3 te drukken

Laatst bewerkt:
bedankt met die f3 is ondertussen gelukt, de eerste keren ging het niet maar na een paar keer wel.
ik heb de laptop met mijn papa meegegeven en hij gaat hem laten maken, hij gaat hem binnensteken in het medion center van Belgie.

het resultaat laat ik jullie nog weten

grtz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan