Notebook start zelden op en functioneert niet normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

meisje086

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Dear all,

Ik heb een notebook van Toshiba Satellite zo'n bijna 2 jaar oud en sinds een aantal maanden heb ik het volgende probleem wat maar niet opgelost kan worden.
Namelijk:

- Bij power on blijft hij vast in het Toshiba scherm. Laad niet door naar Windows.
Oplossing tot nu: power knop inhouden totdat ie uitgaat en weer opnieuw proberen. Kan soms 10 keer het geval zijn.

- ALS hij doorlaadt naar Windows werkt het toetsenbord en muispad het niet. De usb aangesloten muis wel..

Dit zijn de twee issues.

Iemand enig idee? tot zover Dial a fix geprobeerd en vóór dit probleem een re-install van Windows met de meegeleverde Productherstel cd.

:confused:

Heb je toevallig een firmware update gedaan van je BIOS? Die kan verkeerd zijn of je hebt het gedaan icm ServicePack...

Ik heb nadat hij steeds meerdere verbindingspop-ups gaf, de productrecovery cd ingedaan en de C: schijf opnieuw geinstalleerd. De D: schijf had ik laten staan(na installatie wel meerdere keren Norton Antivirus gedraaid. (voormogelijke infecties).

Voor zover ik weet geen firmware update gedaan en servicepack... tenzij dat in de productrecovery cd zit?

:confused:

Heb je het BIOS al op defaul gezet.

probeer deze ook eens:
Ga naar CMOS setup en vindt de SATA native support en schakel het uit.

Het is een A110-224.

En moet ik nu wel of niet de SATA native support uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan