Notities in sidebar

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
3.253
Ik maak geregeld een volledige backup van de map met mijn gebruikersnaam in vista.

zitten de notities in de sidebar daar dan ook bij en zoja, in welke map kan ik deze dan terugvinden moest er iets misgaan (of uit welke map moet ik ze terugzetten naar een geformatteerde vista)?
 
die notities zullen ook wel gebackupped worden als het echt een volledige backup is...
Hoe je dan alleen aan die notities kan komen weet ik niet maar als je dan toch zou formateren zet je gewoon die backup terug en heb je die notities normaalgezien ook wel terug, dat zou toch de bedoeling moeten zijn van een volledige backup :thumb:
 
Ja maar een volledige backup van de hele partitie doe ik maar zelden, dit is om mijn bestanden nog te hebben, dat is het belangrijkste :p

Ik backup nu de map C:\users\gebruikersnaam

is dat voldoende? Als ik die hele map na een format dan terugzet :p
 
eerlijk gezegd heb ik daar echt geen idee over...
dat zal er van afhangen waar de notitieblok in de sidebar alles opslaat...
dat weet ik dus niet, ik gebruik die sidebar gewoon ook niet meer
 
Ik wel, kan ik rustig alles in die notities zetten en hoef ik niet zomaar wat willekeurig op de harde schijf te pleuren. M'n data is nu wel ordelijker :d

Anyway, zolang het maar in die map mee zit...
 
Probeer het gewoon een keer, dan weet je het zeker!
 
Hallo, ik lees je topic en haak even in, weet je toevallig de locatie al? Ik maak altijd een volledige back-up, maar belangrijke en variërende data heb ik op een andere partitie. Zou dit ook met de notities willen doen...

GRTZ
 
Hoi Jelpot, ik ben zelf ook aan het zoeken geslagen en heb een hele vreemde tekst ingevoerd en Vista daarop laten zoeken en inderdaad kwam ik daar ook op uit, dank je wel.

GRTZ

EDIT: Hier kwam ik op uit: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Sidebar\settings.ini
 
Laatst bewerkt:
Hoi Jelpot, ik ben zelf ook aan het zoeken geslagen en heb een hele vreemde tekst ingevoerd en Vista daarop laten zoeken en inderdaad kwam ik daar ook op uit, dank je wel.

GRTZ

EDIT: Hier kwam ik op uit: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Sidebar\settings.ini

graag gedaan en dat pad stond natuurlijk ook uitgelegd in die link ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan