Nou dat toetsenbord nog OK

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvdb23

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2003
Berichten
24
Na installatie van Windows XP (ja, eindelijk) heb ik van de bossen problemen na installatie er nog een enkele overgehouden.
Een vreemde vind ik zelf het omgaan van XP met mijn vorig jaar in gebruik genomen Logitech toetsenbord (een redelijk standaard USB Deluxe Access Keyboard).
Onder XP zijn zo'n beetje de meeste toesten met symbolen erop (vraagteken, dubbele punt, enz.) van plaats veranderd. Handig? Nee, zeer on-
Ik heb me ondersteboven gezocht naar drivers, enz., maar geen oplossing gevonden.
Iemand dè tip?
 
Ga naar config.scherm, toetsenbord aanklikken.

Taal Nederlands, layout keyboard op US international.
 
Zit het @ teken boven de twee, zet de toetsenbord instelling op Nederlands vs-internationaal

Zit het @ teken links naast de 1, zet je toetsenbord dan op Nederlands-Nederlands
 
Geplaatst door Tiborv
Ga naar config.scherm, toetsenbord aanklikken.

Taal Nederlands, layout keyboard op US international.
Dank voor de snelle service! Zo'n 2 uur na het plaatsen v/d vraag al de juiste oplossing(srichting).
Voor het geval dat: bij mij moest ik het volgende pad in het configuratiescherm volgen: Landinstellingen/Talen/Details
Daarna kon ik de taal selecteren. Dat ging wel wat spastisch: je moest de juiste taal met de cursor selecteren (en niet via de muis).
Nogmaals dank !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan