Nou dat weer... Sims 3: Uitwisseling; Voorwerpen Nérgens Te Vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
300
Zou het niet eens fijn zijn om een systeem te hebben wat doet wat jíj zegt? :rolleyes: Ik wordt echt *****ziek af en toe...

Nou dit weer...


Ik ben druk bezig met het fantastische Sims 3...

Nu heb ik wat voorwerpen (Objects) gedownload (Gratis uitwisselbaar?) en die vervolgens geïnstalleerd, wat perfect ging... alles 100%. Ze staan ook allemaal in netjes in de lijst in de main window.... Maar denk je nou dat ik ook maar een geïnstalleerd voorwerp kan vinden om te gebruiken? Zou wel zo leuk zijn als ik met mijn ‘eigen’ auto naar ‘het werk’ kon... Maar die kan ik zelfs nérgens vinden, laat staan aanschaffen of plaatsen?

Wat gaat hier fout??

Naspeuring leverde het volgende op: C:\Users\Jack Bax\Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Downloads

Dáár staan mijn objecten.... maar staan ze daar wel goed?? Moeten ze niet ergens in de programfiles/ winx86/ Maxis/ etc..... staan?

Mijn systeem is win7 64 bit. Premium.

De game is geregistreerd bij EA (Sleutel) Dus ik kan gewoon via de uitwisseling up en downloaden... (met een gehackte versie gaat dat namelijk niet!)

Bij voorbaat dank!

Jack
 
Laatst bewerkt:
misschien moet je anders even deze vraag stellen op het Sims3 forum, ik neem aan dat er een officieel forum voor deze game is en daar kunnen ze je zeker verder helpen,

succes,
leon
 
Mja...ik heb m'n vraag al her en der neergelegd. Dus ook op dat sims3 forum... maar kennelijk ontbreekt het ook daar aan de nodige know-how over deze software... dus probeer ik het hier maar... Ik mag aanemen dat ik niet de enige ben die met dit probleem zit? :(
 
ik weet denk ik wel waar je alle uitbereidingspakketten en kleding enzo kunt downloaden via torrent:

www.sims4.nl

Groet,
Ady Gil
 
Leuk... maar daar heb ik nu niets aan... Enne.. even voor de volledigeheid... Ik wil mijn games en systeem graag schoonhouden... dus ik ga geen torrents downloaden... (meestal hebben die géén geldige sleutel! Maar wel volop spy/ad/mal/ware!

Als ik iets wil oplopen ga ik wel naar "downloadallviruses.com"... ;)
 
je zou altijd anders nog de makers van sims3 kunnen mailen met je vraag, of anders verder googelen naar andere sims3 forums die je nog niet geprobeert hebt. want iemand moet een antwoord op je vraag weten.

en ik snap wat je bedoelt met torrent problemen, zelf maak ik enkel gebruik van torrents en moet zeggen dat sleutels eigenlijk altijd aanwezig zijn. en dat met spy ad mal ware, dat valt wel mee hoor. toegegeven, er zijn een heleboel besmette torrents (deze worden niet door de grote release groepen zo gemaakt, maar geinfecteerd door zielige pubers die ze dan weer opnieuw releasen). maar, die troep kun je altijd voor zijn door even de kommentaren te lezen op de sites waar je ze van download. als ze geinfecteerd zijn dan lees je dat direct en kun je ze gewoon links laten liggen. maar nu raak ik een beetje off topic.

succes met je zoektocht naar een antwoord, helaas speel ik zelf nooit games zoals Sims, dus kan ik je niet verder helpen.
leon
 
EA support is ook al gemaild... wacht nog op antwoord... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan