nou ik heb een vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

dion1195

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2009
ik kan scripten en php enz maar ik weet 1 ding niet hoe zet je je schript op een site waardoor het een game word en wat is een goei webhosting voor een interachtieve game want ik heb een script voor een interacktieve game wel enzo maar ik weet niet hoe ik het op een webhoist zet waardoor het een game word help mij alsjeblieft want dan kan ik beginnen tespelen:)
ik hoop snel een reactie

groete dion

ja die is al klaar

ija k heb het script en zo daar eb ik 1 1/2 jaar aan gfewerkt zamen met mijn vriend maar ik weet niet hoe ik het op een webhoist zet zodat je het kan zien als je naar die site gaat ik ehb heb ook geen goeie webhost nog weet jij hoe het noet en ee goeie host zou heel fijn zijn ik heb php css cc+ html xhtml mqsol dat zoijn de talen die ik heb geleerd maaer he hget met een webhost zit weet ik niet
ik ben nu bang dat die 1 1/2 jaar voor niks zijn geweest
) :
ik hoop dat je het me goed kan uit leggen dat zou echt:thumb::thumb::thumb::thumb:
zijn!!!
alvast bedankt

hej,

ik zou in eerste instantie gewoon even op zoek gaan naar een gratis hoster...je kunt dan tenminste gaan proberen of alles werkt zoals je het zou willen.

'k Ga er vanuit dat je het lokaal hebt getest in je webserver (WAMP?). Als dat werkt, waarom zou het dan online niet werken? Misschien ivm ander soort server (windows/unix), maar ik heb nooit proberen eigenlijk. (niet met games maar met gewone sites).

Herbert

Wel, soms werkt het niet omdat WAMP al een nieuwere versie van php etc ondersteunt en je webserver nog niet... , Een goeie webserver, persoonlijk weet i ker geen, maar van verschillende (mafia) games die ik speel, gebruiken er een aantal TotallyHosted. Mss kan je daar eens gaan kijken?

Uiteraard zou ik eerst een een gratis host proberen, ikzelf gebruik 000webhost.com ze zijn gratis, en ik vind het overzichtelijk.

Ik hoop dat deze uitleg wat nuttig is geweest en ik hoor ook graag wat je gedaan hebt/wnr je spel online komt etc , dan kom ik mss wel eens kijken...

(PS: Wat ik wel raar vind is dat, iemand die php kent , css, xhtml, mysql etc. die kan normaal toch met internet/ PC werken? Beetje raar dat je niets weet over hosts xD, Geen verwijt hoor!)

Hoi,

Ik zou zeggen zet dat spel eerst is bij 000webhost.com of www.v3host.be
Maakt niet uit. Als jouw spel nou goed werkt, ik denk dat ik daar wel van uit mag gaan.
Dan moet je is kijken naar een betaalde host.
Hou hier de volgende punten voor in de gaten:

- Welke scripttalen moet mijn host ondersteunen? (Dat heb je al gezegd, dus dat komt mooi uit)
- Hoeveel ruimte neemt het in op de webserver?
- Heb ik een database nodig als Mysql? (Ja)
- Hoeveel dataverkeer denk je te gaan gebruiken?

Als je die antwoorden hebt, dan moet je wat webhosters gaan vergelijken, in bijv. Prijs, storingen, ruimte.
Kijk bijv. is op www.webhosters.nl daar vind je ook hoe de webhost bekent staat.

Zelf zit ik bij www.webreus.nl met mijn domeinnaam: www.myblogsite.nl
Prima host, niks op aan te merken, ook de meeste berichten op www.webhosters.nl zijn wel goed.

Succes en laat weten wat het is geworden.:thumb:

Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan