novell 5.1 instalatie problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikkieman

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
hallo iedereen
heb problemen met installeren van novell 5.1

nadat ik een volume en dergelijke heb aan gemaakt
ZIE: http://www.novell.com/documentation/nw51/setupenu/data/h6xroc20.html

gaat ie laden en dan krijg ik een scherm (soort achtergrond logo) met allemaal netware, netware enz enz....

ook kan ik de muis bewegen, maar gaat totdaar niet verder!!!
ik dacht dat ook de servernaam etc moet worden ingevoerd?
ZIE: http://www.novell.com/documentation/nw51/setupenu/data/hepnycyr.html

als ik de pc reset en dan de server opstart, krijg ik de volgende meldingen..:
module dsapi.NLM cannot be loaded
module lsapi.NLM cannot be loaded
module calnlm32.NLM cannot be loaded

en nog meerdere...

wat doe ik verkeerd?

ben een leek met novell

alvast bedankt voor de reacties!!

Op het moment dat het lijkt dat hij stilstaat, druk eens op <CTRL> <ESC> om te zien of hij werkelijk "hangt".

Indien hij "hangt" heb je het misschien met niet compatible hardware te doen. Misschien dat je hier een beschrijving van de gebruikte hardware kunt plaatsen.

Hmmm... ik herinner me een gevalletje waar ik in het verleden mee te maken heb gehad en dat verdacht veel lijkt op wat jij hier beschrijft. Dat systeem had te weining geheugen voor het mounten van de volumes.
Hoeveel geheugen heeft de Netware server die je aan het inrichten bent?

*raakt in een dromig humeur*
Novell Netware.... *sigh* Daar ben ik mee opgegroeid. Netware 2.02 was de eerste versie die ik zag... Hoe lang geleden is dat nu? 15... 20 jaar of zo alweer?

Groeten,
Rob,

Laatst bewerkt:
Op het moment dat het lijkt dat hij stilstaat, druk eens op <CTRL> <ESC> om te zien of hij werkelijk "hangt".

Indien hij "hangt" heb je het misschien met niet compatible hardware te doen. Misschien dat je hier een beschrijving van de gebruikte hardware kunt plaatsen.

Hmmm... ik herinner me een gevalletje waar ik in het verleden mee te maken heb gehad en dat verdacht veel lijkt op wat jij hier beschrijft. Dat systeem had te weining geheugen voor het mounten van de volumes.
Hoeveel geheugen heeft de Netware server die je aan het inrichten bent?

*raakt in een dromig humeur*
Novell Netware.... *sigh* Daar ben ik mee opgegroeid. Netware 2.02 was de eerste versie die ik zag... Hoe lang geleden is dat nu? 15... 20 jaar of zo alweer?

Groeten,
Rob,

idd je hebt gelijk, de volumes werden niet ge-mount

heb de bestanden via nwconfig opnieuw gekopieerd en volumes gemount

dankje voor je reactie!!! :D

status: opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan