Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Rob, bedankt.
je hebt het over een stukje code (waarschijnlijk een VBA waar ik geen kaas van heb gegeten)
Als ik deze "code" nou wil copieren naar andere cellen hoe doe ik dat dan ?
Daarom had ik ook een formule/functie verwacht.
Ik heb veel meer cellen waar deze code in moet voorkomen.
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Dim r As Range
Dim cell As Range
Set r = Intersect(Target, Columns(1), Me.UsedRange)
If r Is Nothing Then Exit Sub
On Error Resume Next
Application.EnableEvents = False
For Each cell In r
Cells(cell.Row, "B").Value = IIf(cell = Empty, vbNullString, Format(Now(), "hh:mm:ss"))
Next cell
Application.EnableEvents = True
End Sub
Format(Now(), "op dddd dd/mm/yy te hh:mm:ss"))
=ALS(A2="";"";(NU()))
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target.Column = 1 Then Target.Offset(, 1) = Format(Time, "hh:mm:ss")
End Sub
]Function Test_nu(C As Range)
Static Cs
If C <> Cs Then
Test_nu = Now()
Cs = C
End If
End Function
Function Test_nu(C As Range)
Test_nu = Now()
End Function
maar ik vermoed dat eens de tijd der staat deze niet meer mag wijzigen > fiksHoe de uiteindelijke sheet eruit moet komen te zien weet ik nog niet ,dus ik zal er nog veel aan moeten sleuten.
zo zal er een If statement in de macro moeten staan voor als de cel ( kolom B ) reeds een tijdswaarde bevat .Ik ken de functie =NOW() maar die tijd veranderd iedere keer als ik enter.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.