Nrg p 6216

Status
Niet open voor verdere reacties.

ouweseun59

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
2
Hallo,

Ik weet niet of die de juiste topic is maar ik denk het wel! Ik heb mijn Acer laptop aangepast voor ons netwerk op schoo (heb window xp pro geinstalleerd)l. We werken met een windows 2003 server. Alles verloopt prima het instellen mijn laptop op het netwerk maar ook de aanwezige printers/copiers werken prima! Op mijn bureau staat een nrg p6216 laserprinter, dezelfde printer heb ik thuis ook! Graag wil ik deze printer nrg p 6216 thuis ook installeren op mijn Acer laptop! Als ik de laserprinter(nrg p 6216) van het netwerk afhaal om hem als lokale printer te gebruiken, vindt mijn laptop de printer wel, maar zegt dan dat ie niet goed is geïnstalleerd!! En waarschijnlijk de printer niet optimaal zijn werk kan doen! Dus ik denk ik gooi de printer eraf en installeer hem via de aan boord aanwezige software van windows xp pro!! Helaas lukt het mij niet om de printer geinstalleerd te krijgen! Via active directory draait de Nrg printer prima!! Wat gaat er nu precies mis! Kunnen jullie mij tips geven om dit op te lossen?
Met vriendelijke groet,

ouweseun59:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan