NSIS ERROR - Error launching installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miquell4

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Ik krijg de volgende error als ik mijn computer opstart. Ik kan dus niet meer opstarten! Hij laad nog tot aan het laadbalkje, waar je Windows XP proffesional ziet. Daarna niet meer. Ik krijg een zwart scherm met daarin een error 'NSIS ERROR - Error launching installer'. Waarschijnlijk komt het doordat ik 'login screens' heb gedownload. Volgens mij kunnen deze niet laden, en krijg ik daarom die melding. Maar mijn vraag is, hoe kom ik nou in Windows? Ik heb al F8 ingehouden, en daar in elke modus opgestart ( Fout-opsproing modus, veilige modus enz. ) maar niks werkt. Is er een manier om deze foutmelding weg te krijgen? Ik wil dus gewoon weer het standaard log-in screen van Windows krijgen. Is er een manier om dat te doen, zonder dat je in Windows hoeft? Op een CD zetten ofzo?

Alvast bedankt!,
Miquell

Hoi !

probeer eens op deze manier?in bezit van een cd??

Opstarten van de XP-SP2/3 CD, kiezen voor R(epareren), de herstelconsole gebruiken (http://support.microsoft.com/kb/307654/nl , scroll naar: de herstelconsole gebruiken).

Trommel achter de prompt: chkdsk /r en klik op enter.

Als dit proces klaar is trommel je: fixboot weer: enter.

Dan: exit

Hoi !

probeer eens op deze manier?in bezit van een cd??

Opstarten van de XP-SP2/3 CD, kiezen voor R(epareren), de herstelconsole gebruiken (http://support.microsoft.com/kb/307654/nl , scroll naar: de herstelconsole gebruiken).

Trommel achter de prompt: chkdsk /r en klik op enter.

Als dit proces klaar is trommel je: fixboot weer: enter.

Dan: exit
Bedankt voor je snelle reactie,

ik heb chkdsk /r en fixboot al een keer geprobeerd alleen bij chkdsk zegt die "het volume lijkt een of meerdere onherstelbare fouten te bevatten" en bij fixboot zegt die dat ik niet in de goede schijf zit ( Ik zit in C:\ en niet in C:\windows\ ofzo. )

Dus mijn vraag is eingelijk, wat moet ik intypen om van C:\ naar C:\windows\
te gaan, want volgens mij zit ik gewoon in de C schijf ipv de Windows map.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan