Nsis error

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonD75

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2012
Beste leden,

Als ik een setup wil installeren wordt het afgebroken bij de volgende melding:

NSIS ERROR
''error writing temporary file make sure your temp folder is valid''

Ik heb al heel Google afgezocht maar tot nu toe werkt niets iemand een oplossing?

PS: ik heb Windows Vista

Welkom bij Helpmij, RonD75 :). Is het bij 1 setup of vaker bij verschillende programma's?

Kunt u voorbeelden geven van programma's waar u deze storing bij krijgt?
Storingen met NSIS installers kunnen veelal te maken hebben met een beschadiging in het setup bestand. Daarbij kan het zijn dat (oudere) software niet voldoende rechten krijgen om geinstalleerd te worden in Windows Vista.

U kunt dan hierbij denken aan de compatibiliteits modus in Windows Vista en/of "Uitvoeren als Administrator".

http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/howto/vista_compatibiliteitsmodus.aspx

http://support.microsoft.com/kb/922708/nl

Bij het installeren van bijvoorbeeld: Fifa Manager 2012 ,Daemon Tools Lite of andere progamma's krijg ik de volgende twee meldingen:

33vye5s.jpg

ao6cd2.jpg

De stappen van MicrosoftHelpt heb ik al geprobeerd maar die lukken niet.

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat ik een grote gedeelte van wat daar staat al geprobeerd heb en de errors en foutmeldingen willen nog steeds niet verdwijnen best vervelend :(

Dan gaan we het van de andere kant benaderen :) Heb je geprobeerd een herstelpunt te gebruiken?

Ja al geprobeerd maar het probleem is er nog steeds :(

een andere download voor bv Daemon tools... heb je dat al geprobeerd?

HET IS ME GELUKT

Ik heb in elke Temp map mijn setup gekopieerd en in de Temp map op mijn setup geklikt en nu kan ik wel de progamma's installeren iedereen bedankt voor jullie hulp

Dus de pad is uiteindelijk bij een Vista : ''Gebruiker''/AppData/Local/Temp/''mapje met setup''/''eigen setup.exe''

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan