NSMdt.exe ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Als ik mijn register schoonmaak (d.m.v. Regscrub) krijg ik steeds de volgende fout: nsmdt.exe - "app id is missing for this key". Zodra ik dan de opdracht geef om dit bestand te repareren, loopt het Regscrub er steeds op vast en moet ik het programma weer opnieuw starten. (Heeft het iets te maken met Norton Internet Security 2006 dat ik gebruik?) Ben benieuwd wie mij kan helpen! :confused:
 
Er is 1 link in Google die naar Symantec wijst.
Heb je Norton Systemworks?
Misschien kan WinDocter er wel mee uit de voeten.

En je kunt proberen om van iemand met 2006 (ik heb ouder) dat bestand te downloaden en het in de goede directory te zetten.
 
De link naar Symantec ken ik, maar dat is volgens mij nsmdtR.exe. Is dat hetzelfde bestand? Waartoe dient het bestand eigenlijk; kun je zonder? Dank voor het antwoord!
 
Op de andere pc (2005) staat hij ook niet.
Moet je het dus echt van 2006 hebben.
Misschien is het wel van dat center. Is er niet zoiets nieuws?
Ik kan het wel aan iemand vragen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem voor een deel opgelost, door Regscrub het filetje in het vervolg te laten negeren. Ik durf het niet goed weg te halen, want ik weet niet wat het precies doet. Voorlopig heb ik geen problemen met mijn computer, dus totdat er weer een probleem ontstaat, wil ik het eigenlijk maar laten rusten?
 
nsmdt.exe - "app id is missing for this key" betekent niet dat het bestand nsmdt.exe zou ontbreken hoor. ;) Misschien is een registerclean-programma eens iets te enthousiast bezig geweest (zoals gebruikelijk met die programma's). Maar het kan ook zijn dat er slechts een 'loze' verwijzing in het register staat en dat kan totaal geen kwaad.

Werkt NIS naar behoren? Zo ja, dan zou ik me nergens druk om maken. Zo nee, dan zou ik NIS verwijderen en opnieuw installeren.
 
NIS loopt als een :thumb: zonnetje. Dus ik laat alles maar lekker zo! Nogmaals dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan