NSW 2003 PE laat pc vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Goedenavond samen,

Ik heb net bij mijn broertje NSW 2003 PE proberen te installeren, de installatie liep goed totdat hij opeens vastliep. Niets reageerde meer. Na reset startte pc aanvankelijk op maar na enkele seconden reageerde ook hier niets meer. Na iedere herstart hetzelfde beeld. Wat kan er hier aan de hand zijn?

Pc: 2,6 Ghz. WinXP Home,

Aanvulling op Jozo.
Mischien ook wel ff handig de NSW removal tool(symclean.exe) te gebruiken, nadat je hem in veilige modus via configuratiescherm>software verwijderd hebt.

Introduction to SYMClean

Eerst ff de pagina goed door lezen.

Geplaatst door crash
Aanvulling op Jozo.
Mischien ook wel ff handig de NSW removal tool(symclean.exe) te gebruiken, nadat je hem in veilige modus via configuratiescherm>software verwijderd hebt.

Introduction to SYMClean

Eerst ff de pagina goed door lezen.

Yep, was ik even vergeten, het is nog vroeg :)

Jozo, Crash,

Ik heb in veilige modus proberen te uninstallen, daar er echter nog niets stond in Software (Configscherm) kon ik dus ook niets verwijderen, heb toen maar systeemherstel gedaan op twee dagen geleden. Hierna liep windows weer normaal en liep niet meer vast. Tot nu toe geen problemen meer gehad en alles werkt zoals het hoort te werken. Voorlopig is het probleem dus even opgelost, maar je weet maar nooit duzzzzzzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan