NTbackup

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmericanFilet

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Beste allemaal ,

Is er een manier om goed na te gaan hoe je back-up zijn ingevuld?
Ik bedoel dus dat je kan kijken welke schijven er worden geback-upt enzovoorts want dat kan je niet echt terug vinden.

Bij voorbaat dank!

Acronis Backup & Recovery Workstation is een zeer makkelijke, professionele back-upper, waarbij je precies kunt aanwijzen welke schijf je wel en niet wil back-uppen, etc.

Ietwat verwarrende vraag:
Heb je een geplande taak die de backup verzorgt? Indien ja, dan kun je op de bijbehorende commando-regel achter het @-teken het tekst-bestand vermeld zien waarin staat wat er wordt gebackupped.

Geplande taken openen: [Windows-toets]r toetscombinatie -> tasks

Succes,

Tijs.

Ja, gewoon rechtsklikken op de taak, en Eigenschappen kiezen.
Je kunt dan het schema, het aangeroepen programma etc. wijzigen.

Gaat wil je een backup taak wijzigen (andere selectie), lees dan terug in mijn eerste posting in welk tekst-bestand je de backup-selectie kunt gaan aanpassen. Schema etc. kun je dan weer aanpassen zoals direct hierboven aangegeven.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu dus een geplande taak , maar ik weet niet precies wat er wordt geback-upt hoe kan ik daar achter komen?
Want dit is wat ik te zien krijg.

C:\WINDOWS\system32\ntbackup.exe backup "@C:\Documents and Settings\pascal\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows NT\NTBackup\data\BackupMaandag33.bks" /n "BackupMaandag33.bkf van 5-7-2010 om 14:06" /d "Set gemaakt op 5-7-2010 om 14:06" /v:yes /r:no /rs:no /hc:off /m normal /j "BackupMaandag33" /l:s /f "\\cx-isa01\backup$\192.168.13.33\Maandag\BackupMaandag33.bkf"

Ietwat verwarrende vraag:
Heb je een geplande taak die de backup verzorgt? Indien ja, dan kun je op de bijbehorende commando-regel achter het @-teken het tekst-bestand vermeld zien waarin staat wat er wordt gebackupped.

Geplande taken openen: [Windows-toets]r toetscombinatie -> tasks

Succes,

Tijs.

Kortom: Wat er wordt gebackupped staat in het tekstbestand
C:\Documents and Settings\pascal\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows NT\NTBackup\data\BackupMaandag33.bks

Graag de volgende keer gewoon lezen wat er aan informatie gegeven wordt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan