ntdll.dll probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, so far so good
We wachten af;)

Ik hoef geen dagen te wachten ,want het is gewoon weer terug :evil:

In je startbericht, in de bijlage, staat bijna onderin dat er ook een probleem is met: zie / lees dit even door en vertel ons of dit de oorzaak kan zijn.

Laatst bewerkt:
Volgens het log van Minitoolbox is er wel degelijk een verband met Wmpnetwk.exe.

Daarom wil ik de status v/d service controleren.
  1. Download PsTools.
  2. *Unzip deze naar C:\Program Files\Ps Tools.
  3. Download en installeer ConEmu Stable Installer

Open ConEmu met Administratorrechten (rechtsklik het programma)
(Kopieer volgende regel en plak deze in ConEmu)

cd "%programfiles%\ps tools" & psservice setconfig wmpnetworksvc disabled & psservice config wmpnetworksvc > %userprofile%\desktop\wmp.log & start notepad %userprofile%\desktop\wmp.log
Voeg dit log toe als bijlage in je volgende bericht

*Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken.

Herstart je systeem.

Laatst bewerkt:
Dat van die A2 DDASD had ik al gelezen ,maar dat kan ik bij mij niet vinden.

Als ik die con emu wil openen krijg ik een bericht van ''kan .exe niet vinden'' en als ik de portable (rar) wil open krijg ik dat het archive is damaged

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had het niet over pstools maar over ConEmu als ik die opent krijg ik het bericht'' kan ConEmuSetup.160310.exe niet vinden''.

ik heb nu al verschillende gedownload maar iedere keer hetzelfde bericht.

Die ConEmu heb ik nu ergens anders gehaald en deze werkt wel maar nu krijg ik als die regel typt ''cd "%programfiles%\ps tools" & psservice config wmpnetworksvc > %userprofile%\desktop\wmpnetwork.log & start notepad %userprofile%\desktop\wmpnetwork.log ''

wel een log maar deze blijft leeg.

Bij ConEmu komt de tekst ''het systeem kan het opgegeven pad niet vinden''

Als jij van je eigen bestanden een backup maakt en je installeert Windows even opnieuw, misschien dat je dan veel sneller van je probleem af bent? Je bent nu vanaf 8 maart aan het zoeken naar de oorzaak, daar waar je in een paar uur Windows opnieuw op je machine zet. Het is maar een suggestie. :D

In één van je eerdere berichten schreef je dat Windows 7 toch al zo lang nodig heeft om te starten. Wat vind jij lang? Bij mij start 'ie in 38 seconden, d.w.z. dat ik na 38 seconden het buroblad op mijn scherm heb staan en dingen kan gaan 'doen'.

Laatst bewerkt:
bij mij duurt het gemiddeld 3 minuten .

Windows opnieuw installeren is ook geen pretje .

gast0225 heeft wel gelijk, maar ik wil wel met je doorgaan hoor.
Heb je ps tools wel uitgepakt in de map ps tools onder C:\Program Files\Ps Tools ?

@ceeslm : kijk dan eens wat er allemaal mee opstart
Klik op het Windows logo en typ msconfig en bevestig dat daarna met een Enter
Kijk onder het tabje opstarten of je daar 'vreemde' dingen ziet
Die 38 seconden bij mij zijn ook nog eens langer dan gebruikelijk, want ik gebruik als toegangscode de vingerprintscanner van mijn laptop en voordat die mij toelaat mijn vinger te scannen, gaan er 5 seconden voorbij.

@dorado : het was dan ook niet mijn bedoeling jouw hulp te ondermijnen, maar ik heb in het verleden ook wel eens een machine gehad die dwars lag en toen ik na een dag of wat zoeken / proberen en nog meer gedoe, eigenlijk nog geen stap verder was gekomen, heb ik Windows er maar 'fris' opgezet. Achteraf nooit spijt van gehad, want je krijgt in wezen een 'nieuwe' machine terug. Ja, dat kost een aantal uren tot 1,5 dag (afhankelijk van wat je er allemaal voor programma's op wil zetten), maar ja, dan héb je ook weer wat.

ik heb alle overbodige last allang weggehaald met opstarten en dat pstools moet ik nog proberen ,maar dat doe ik later wel even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan