NTL ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mini Doc

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Berichten
142
Alles slots heb ik leeg gehaald in de computer, behalve de videokaart.
Als ik Windows 2000 wil installeren vanaf de CD-Rom (in de bios gezet dat ie de cd-rom moet booten).
Zegt ie:
Updating ESCS....Sucesss
Verifying DMI Pool Date.............Update Success

NTL ontbreek
klik op en toets om door te gaan

Kan iemand mij helpen hoe ik dat kan oplossen??
:thumb:
 
Dan lijkt het mij dat die Windows 2000 cdrom niet legaal is? Waarom heb je eigenlijk alle slots in je pc leeggehaald? Je kunt op http://www.bootdisk.com een bootdisk downloaden en daarmee opstarten en dan naar de cdrom van 2000 gaan en de setup starten.
 
ja, oke is goed, dan format ik gewoon die hele harddisk en dan installeer ik heb wel thnx voor de info:thumb:
 
Als ik naar bootdisk.com ga en ik download bootdisk 1 dan , en ik zet hem op mijn floppy dat is er te weing ruimten?
 
Ik neem aan dat je de Windows 2000 bootdisks hebt gedownload?
DOCS:
1. Most of the files above are disk images. Download the file to your C: drive, put a fresh disk in your A: drive, then click on the file to create the bootdisk.
2. If the Primary link is down, use the Alternate [Alt] link or Mirror Site to download my disks.
3. The W2K Pro disks can be individually downloaded, unzipped, and made with a program like WinImage. If you download the entire set, one can make them in dos or a dos window using makeboot for 9X or makebt32 for NT.

Als je gewoon 2.0MB diskettes gebruikt lijkt het mij dat het moet passen.
 
Op je win 2000 cd staat een map makeboot ,daar kan je diskettes mee maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan