NTLDR is missing

Status
Niet open voor verdere reacties.
De repair procedure, met windows cd, lukte niet echt.

Ik heb de harde schijf eruit gehaald en de data gekopierd en vervolgens de laptop opnieuw geinstalleerd.

Ongelooflijk hoeveel updates, servicepacks en codecs en andere programma's ik opnieuw moet installeren. :shocked:

Alle data heb ik dus weer, en mijn laptop loopt lekker snel weer.

Minpuntje is dat ik mijn windowsmap blind heb weggegooid(dus ook mijn outlook map, lekker dom weer :eek:) Vanavond laat ik een recovery programmaatje lopen om te kijken of er nog iets te vinden is. Weet iemand of er nog dit geval nog iets terug te vinden is? Heeft iemand mss een tip voor een goed programaatje?

Iig allemaal nog bedankt voor alle tips!!!
 
Wat bedoel je net met "windows map" ?
En bedoelde je microsoft outlook ? En dus ook dat je geen word, powerpoint, excel, acces, .. meer hebt ? Of wat ?
 
Wat bedoel je net met "windows map" ?
En bedoelde je microsoft outlook ? En dus ook dat je geen word, powerpoint, excel, acces, .. meer hebt ? Of wat ?

ja..de outlookmap (emails), die zijn weg helaas. Ik heb office er ook opnieuw opgezet, maar mijn gewone mappen allemaal behouden. Ik heb met ontrack recovery gekekeken maar dit programma kijkt alleen in mappen(tenminste de trial versie), dus ik ben bang dat ik het maar moet laten gaan en de emails als verloren moet beschouwen. ;) Iig nog bedankt voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan