Ntldr is missing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Kun je ook niet in de veilige modus komen?
Als je op F8 drukt tijdens het opstarten, kun je deze keuze maken.
En als dit niet lukt kun je in hetzelde scherm kiezen volgens mij om de optie opnieuw opstarten bij fouten of zoiets dergelijk uit te schakelen. Dan krijg je de volgende keer waarschijnlijk een stopfout of en bsod! Die foutmelding die je dan krijgt moet je dan hier maar even plaatsen!

Dan komen we misschien weer wat verder!

Overigens kun je nu wel proberen het commando "chkdsk /r" (zonder ") te geven in het herstelconsole van windows. Dit commando zorgt ervoor dat checkdisk je hhd onderzoekt naar fouten en zonodig probeert te herstellen Na dit commando en als er fouten zijn ontdekt geef je het commando "fixboot" gevolgt door een "exit" en de pc start weer opnieuw op!

succes maar weer..:p
 
veilige modus doet ie perfect, maar ik wilgewoon de normale modus hebben, maar dan start ie zich automatiosch meteen opnieuw op? :evil:
 
Het was toch begonnen met avg virusscanner, misschien als je deze in de veilige modus verwijderd het beter gaat!
 
Ik heb een backupje gemaakt via de veilige modus, daarna heb ik heel me schijf geformateerd. nu ben ik windows opnieuw aan het instaleren op een gegeve momet moet je opnieuw opstarten en dan zegt ie: Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
<windows-hoofdmap>\system32\hal.dll

installeer het bovengenoemde bestand opnieuw

what the **** is dit nu weer??
 
Dat je een backup gemaakt hebt is niet verkeerd!
Hoe heb je windows geinstalleerd? Heb je wel echt vanaf de originele windows cd opgestart, en je harde schijf geformateerd? Het lijkt er namelijk op dat je hdd niet goed geformateerd is!

hier staat precies hoe je windows xp moet installeren (mocht het niet helemaal duidelijk zijn)

http://members.home.nl/wout.grotenhuis/Installeren Windows XP Professional.pdf
 
IS GELUKT< MEGA BEDANKT VOOR JE HULP, je bent een goed mens! RESPECT groetjes Koen
 
Laatst bewerkt:
heheh eindelijk opnieuw geinstalleerd alleen nu doet me ingebouwde ontvanger voor draadloss internet et niet moet ik die ook weer installerebn?
 
heheh eindelijk opnieuw geinstalleerd alleen nu doet me ingebouwde ontvanger voor draadloss internet et niet moet ik die ook weer installerebn?
Graag gedaan hoor:thumb: Daar zijn we toch voor op dit forum!;)

Kijk anders nog ff in apparaatbeheer of er nog meer gele vraagtekens staan!
Je zult je draadloos netwerkdriver moeten installeren. dan heb je weer internet. Die vind je op een bijgeleverde driver cd, of je download ze van de site van de laptopfabrikant!
Mocht dit niet lukken, plaats dan even je laptopgegevens (merk,type, Os) Dan kijk ik wel even.

succes weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan