ntldr

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omed

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
61
hallo alemaal ik heb een probleem met ntldr als me pc opstart komt er zoo een zwarte scherm met daar op ntldr missing en nu heb op een site geleze over fixntldr.zip op http://www.tinyempire.com/notes/ntldrismissing.htm er staat dat je dat moet uitpakken in een legen diskete maar weten jullie een manier om dat uitepaken op in een cd want ik heb geen diskete station :eek: :rolleyes: :rolleyes:
alsvast bedankt:thumb:
 
Uh, welke bestanden? de ntldr staat in je eigen link, opstarten met de XP cd, naar de repairconsole gaan, cd omwisselen, bestand in de root kopieëren, en klaar is Clara.

Of hang die schijf even erbij op de comp waar je nu mee werkt, en kopieër hem daar vanaf.

En nog maar een link naar Mike himself, zolang hij daar nog werkt.:cool:
 
Laatst bewerkt:
Dank U :thumb:
nu heb ik andere probleem :eek: ik weet mijn administratie ww niet meer :eek: als ik gewoon op enter druk dan seg hij wachtwoord is fout en als admin doe dan is het ook fout wat nu:shocked:
 
heb jij die ntldr boot al eerder gehad? is boot voor netwerk die kun je gewoon uitschakkelen in de bios
 
Omed zei:
Dank U :thumb:
nu heb ik andere probleem :eek: ik weet mijn administratie ww niet meer :eek: als ik gewoon op enter druk dan seg hij wachtwoord is fout en als admin doe dan is het ook fout wat nu:shocked:

Hang dan die schijf in een andere comp erbij, kopieëren, en de schijf weer terugzetten.
 
:D dank u allemaal het is gelukt hij doet het weer :thumb:
:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan