NTLRD vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker235

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Hey om te beginne ik ben nieuw op deze site dus sorrie als dit eigenlijk in de verkeerde topic is geplaatst,nu mijn vraag is ik heb 2 harde schijven 1tje heb ik al van het begin en de ander heb ik gekrege van iemand hij hoefde hem niet meer dus,ik heb de harde schijf in de computer gedaan en aangesloten en alles en ik start mijn windows op en ik ga naar windows verkenner en ik formatteer die schijf dus ,die nieuwe schijf heeft 2 partities , dus ik die 2 geformatteerd ,toen het gedaan was heb ik afgesloten en MIJN eerste harde schijf eruit gehaald en en de andere op de primary boot device gezet,ik zet mijn windows xp cd erin en start op en dan krijg ik de NTLRD not found error please reboot ,dus gedaan heb het alweer,hoe installeer ik mijn windows erop? als ik allebei de harde schijven erin zet en opstart met mijn harde op de andere niet werkende harde scijf ook windows zetten?

alvast bedankt :rolleyes:

Dan wordt er ook niet opgestart van de XP cd, die dien je als eerste te zetten in de bios om van op te starten, doe het wel met die "nieuwe" schijf als master erin, zonder je "oude" eigen.

Die melding krijg je alleen als er niet van de cd wordt opgestart en een NT mbr van de schijf wordt aangesproken zonder dat daar een NT OS op staat.

De harde schijf is het probleem niet.:rolleyes:
Misschien toch eens de reply's lezen?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan