Ik zit met het volgende probleem:
Ik kon al tijden mijn PC (met XP-Home – Service Pack 2) niet meer uitzetten ("opnieuw opstarten" vanuit Windows ging wel), want dan kreeg ik ‘m niet meer aan de praat (soms nog wel via de setup cd-rom).
Nu heb ik ‘m vanochtend nog gewoon gebruikt, opnieuw opgestart (zag er allemaal goed uit, ik kreeg ook weer gewoon het inlog scherm), beeldscherm uitgezet en ben vertrokken.
Toen kwam ik ’s middags thuis, zet ik mijn beeldscherm aan staat er het volgende (in een zwart scherm):
En de bootdisk (diskette) werkt ook niet.
Als ik ‘m hierna nog een paar keer probeer op te starten (zonder de setup cd-rom te gebruiken) krijg ik ook nog andere foutmeldingen:
Wat ik doen zonder dat al mijn data verloren gaat?
Hier staat namelijk al mijn werk op!
HELP ME!
Ik kon al tijden mijn PC (met XP-Home – Service Pack 2) niet meer uitzetten ("opnieuw opstarten" vanuit Windows ging wel), want dan kreeg ik ‘m niet meer aan de praat (soms nog wel via de setup cd-rom).
Nu heb ik ‘m vanochtend nog gewoon gebruikt, opnieuw opgestart (zag er allemaal goed uit, ik kreeg ook weer gewoon het inlog scherm), beeldscherm uitgezet en ben vertrokken.
Toen kwam ik ’s middags thuis, zet ik mijn beeldscherm aan staat er het volgende (in een zwart scherm):
Dus ik probeer het eens via de (originele) setup cd-rom, maar ook hier hier geeft ie een fout aan (of ik krijg een leeg zwart scherm):Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
<windows-hoofdmap>\system32\ntoskrnl.exe.
Installeer het bovengenoemde bestand opnieuw.
Hierbij vermeld dat het “regelnummer” iedere keer verschillend is.Regel 358 van INF-bestand \I386\textsetup.sif is ongeldig.
Setup kan niet doorgaan.
En de bootdisk (diskette) werkt ook niet.
Als ik ‘m hierna nog een paar keer probeer op te starten (zonder de setup cd-rom te gebruiken) krijg ik ook nog andere foutmeldingen:
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
\windows\system32\config\system
U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatie bestanden.
Kies ‘R’ in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.
Windows kan niet worden gestart vanwege een fout in de software.
Meld dit probleem als:
De benodigde DLL bestanden voor de HAL laden.
Windows kan niet worden gestart vanwege een fout in de software.
Meld dit probleem als:
De benodigde DLL bestanden voor de kernel laden.
(in die handleidingen kon ik overigens niks vinden)Windows kan niet worden gestart vanwege het volgende opstartconfiguratie probleem in de ARC-Rom-software:
De instelling van de parameter ‘osloadpartition’ is ongeldig. Controleer de Windows-documentatie over ARC-configuratie opties en uw hardware handleidingen voor meer informatie.
Wat ik doen zonder dat al mijn data verloren gaat?
Hier staat namelijk al mijn werk op!
HELP ME!