NTRL missing Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen m'n laptop werkte back-up te ik meteen alles al :p
Maar een vraagje, als ik dat doe kan ik dan weer gewoon op m'n laptop zonder die NTLDR is missing balkje bij het opstarten ?
 
Laatst bewerkt:
Ja dan ben je daar iig van af. Met welk servicepack is je laptop origineel geleverd?
Update:
Waarom heb je zo laat SP3 gedownload? Draaide de laptop niet meer goed?
 
Laatst bewerkt:
Uhmm toen ik 'm gekregen had stond er gewoon Service pack 2 op, en als ik eRecovery deed kreeg ik ook gewoon Windows XP Home Edition Service Pack 2 te zien.
 
Laatst bewerkt:
I don't know, ik zag op eens bij update's Windows service pack, dus deed ik gewoon installeren, in princiepen ging dat goed, dus deed ik 'm weer aan en toen moest hij 64 update's nog doen dus deed die dat ook en sluiten toen af en toen ik 'm aan deed kreeg ik NTLDR is missing
 
Laatst bewerkt:
Systeemherstel al geprobeerd naar een datum van voor SP3?
De foutmelding is toch "ntldr" is missing?
 
Laatst bewerkt:
Systeemherstel verwijder ik als ik schrijfopruiming doe dan klik ik ook vaak systeemherstel: opruimen

Afbeelding: [Verwijderd]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net even in xp gekeken omdat ik het niet meer zeker wist, maar SP3 kun je gewoon verwijderen via configscherm>software.
Daar staat hij gewoon tussen. Als je geluk hebt is je probleem mss opgelost. Dan zou ik ook eerst die 64 updates verwijderen die je daarna nog binnen hebt gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Oke, zal ik morgen proberen!
Bedankt voor het meedenken Mik Zjegger, en ook nog is bedankt voor je hulp!
Slaaplekker alvast, ik wens je een fijne en prettige kerst ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb net even in xp gekeken omdat ik het niet meer zeker wist, maar SP3 kun je gewoon verwijderen via configscherm>software.
Daar staat hij gewoon tussen. Als je geluk hebt is je probleem mss opgelost. Dan zou ik ook eerst die 64 updates verwijderen die je daarna nog binnen hebt gehaald.

Ik heb Service pack 3 verwijderd en alles loopt weer normaal..
En ik kan nu ook weer normaal opstarten!
Bedankt voor je hulp :thumb:!
 
Mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is, graag gedaan en succes verder! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan