NTRLDT is Missing!.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShadowSeeker

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Hallo mensen,

Voordat ik mijn probleem uitleg, eerst wat specificaties;

Ik heb een Fujitsu Siemems computer.
Windows XP Home Edition
Service Pack 2
Kloksnelheid 3,06 Ghz
Pentium 4

( Ja ik ben een noob wat betreft computers dus lach me niet uit als ik iets fout doe aub :o )

Oke, mijn computer is nu dus compleet gevuld met overige rotzooi die ik er allemaal niet op hoef te hebben, Dus ik denk; Hé laat ik mijn computer weer is een keer gaan formatteren.
Zo gezegd zo gedaan, ik pak mijn Windows XP CD-rom en stop hem in de pc, al snel krijg ik de tekst, druk op een toets op via de CD-rom op te starten, dus ik BAM ik druk op een toets.
De computer gaat laden ik denk ait, maar al snel komt het bericht; NTRLDT is Missing!.

Dat bericht verschijnt voor 2 secondes ongeveer en daarna start de computer gewoon weer normaal op naar windows. Maar dat is juist hetgene dat ik niet wil omdat mijn computer zo vreselijk langzaam raakt door al die rotzooi die er ondertussen op staat.

Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen, als iemand meer specifieke informatie nodig heeft, vraag gerust! ( houd wel rekening met mijn noob-heid:$ )

Mvg,

Jeroen.

Onderwerp van de vraag aangepast want "help mij alsjeblieft" zegt niks over je vraag. Zou je zo goed willen zijn hier in het vervolg op te letten? Dank je wel en succes met je vraag.

T

Hallo mensen,
( Ja ik ben een noob wat betreft computers dus lach me niet uit als ik iets fout doe aub :o )
QUOTE]

Mensen hier uitlachen doen we niet.

Dat die missing file melding komt waarschijnlijk voort uit een vervuilde cd.
Verstandig is om eerst een backup te maken van je belangrijke bestanden voor dat je een clean instal uitvoert.

2e optie is.
Ruim overbodige dingen op, deinstalleer wat niet meer van belang is.
Doe dan een schijfopruiming, clean je register met ccleaner. Start de pc dan opnieuw.
Doe dan je harddisk(s) defragmenteren met bv defraggler.
Kan alles bij elkaar wel wat tijd in beslag nemen, maar dit gaat wel wat opleveren.

Kijk of je sp3 kan installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan