NTSC partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juuwtje

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Kun je op een manier een NTSC partitie in windows ME bekijken? of omzetten in FAT32?

Ik neem aan dat NTFS bedoelt.

In ME kun je ntfs niet lezen en je kunt het wel omzetten maar daar heb je partition magic voor nodig (full version dus niet de trial)

Jawel

Je kunt met fdisk (vast wel ergens op de harde schijf dus even zoeken) de partitie bekijken, je kunt alleen geen informatie zien.

Dus eigenlijk had ik eerst moeten vragen wat je wilt zien????

Er zijn natuurlijk altijd manieren.

grtjs jjw

Ik krijg een mp3diskman en al mijn liedjes staan op die hdd maar daar staat win xp en ik heb een pc van 200 mhz enz... en ik wil die hdd als slave en dan alle liedjes overzetten naar de hdd van deze pc maar het ntfs

Onder een Dos commando

Je kunt proberen onder een dos comando naar de desbetreffende harde schijf te gaan.

Je draait nu Win ME, dan ga je naar start/uitvoeren en daar type je in COMMAND, als het goed is ga je dan naar een dos prompt.
Op deze promp geef je de letter vd harde schijf in met een dubbelle punt erachter "d:" je moet uiteraard wel weten hoe dit station heet.

sterkte jjw

huh???
als win me het niet ziet dan ziet dos het al zeker niet

Hmm

En zo lees ik wel vaker dingen die niet altijd zo zijn.

Maar dat maakt niet uit, mischien kun je het wel gewoon proberen.

Men zegt wel vaker dingen tegen mij die ik toch anders ervaren heb, als ik het echt niet wist dan hield ik wel mijn mond.

grtjs jjw

OK ik heb nu partition magic, ik kan mijn bestanden enz nu bekijken :) maar als ik de partitie wil omzetten in fat32 zegt ie dat er teveel errors zijn hoe kan ik dit oplosssen?

Verstand

Mischien is het verstandig om eerst alles over te zetten naar al een reeds bestaande fat32 locatie zoals bv je eerste hardeschijf.

Dat zou toch ook moeten lukken.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan