hi Jeroen,
Nee, ik ben niet duidelijk genoeg geweest zie ik... :-|
Een web adres of URL bestaat uit de naam van de website met een punt er achter en daarna de extentie. Als je als voorbeeld de site van google neemt (of van Helpmij of wat dan ook) dan type je:
www.google.com (of
www.helpmij.nl) - de extentie zegt iets over de soort website (.com staat voor commercial, dan is er ook nog .info, .biz en meer, of je kunt zien tot welk land een site behoort (.nl - .be .tk .de enzovoort).
Ik dacht duidelijk te zijn door voor "google" of "helpmij" in het voorbeeld "sitenaam" te zetten (want het kan van alles zijn) en voor de extentie (.ext in het voorbeeld) kun je ook invullen wat van toepassing is; of het nu .com, .nl, .info of wat dan ook is...
Dus, als je geen eigenaar bent van bij voorbeeld
www.heluo.nl dan hangt het er maar van af wat je mag. Soms kun je statistieken bekijken door webstat er achter te zetten: zo dus -
www.heluo.nl/webstat/
Als het pakket webstat is geinstalleerd op de server en
als het niet is afgeschermd dan kun je kijken . . .
Ben je wel eigenaar van een site (of webmaster, met inlog rechten) dan kun je van die site natuurlijk overal bij, en alles bekijken. Als je ingelogd bent.
added: enig zoeken leert dat er of minder webstat beschikbaar is of dat het is afgeschermd of je wordt automatisch omgeleid.
Hoop dat het nu wat duidelijker is? Anders zie ik het wel weer!