NUM LOCK probleem ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veroniek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Hallo, ik heb sinds van morgend een probleem met het toetsenbord van m'n laptop.
Bijv:
Als ik een '1' wil typen komt er '21' te staan
of als ik '3' wil typen komt er '.3' te staan
Ik heb ook het probleem dat als ik een lange tekst wil verwijderen ik dat normaal gezien doe door een lange klik op de backspace, maar dat gaat niet meer dus moet ik alles 1 per 1 verwijderen...
Ook als ik een hoofdletter P wil gebruiken kan ik m'n linker shift toets niet meer gebruiken, want dan geeft het geen reactie...
En nog zo'n probleempjes heb ik, kan iemand mij hierbij helpen ? :(
Alvast bedankt ! :love:

Hoi,

Welkom op helpmij!

Het lijkt erop dat je de plak-toetsen hebt ingeschakeld. Dit gebeurt als je 8 seconden de shift-toets ingedrukt hebt gehouden. Deze instelling kun je uitschakelen in Windows 7 door naar het volgende te doen:

• Ga naar configuratiescherm
  • Ga dan naar de Toegankelijkheidscentrum
  • Klik daar dan op "Het toetsenbord eenvoudiger in het gebruik maken"
  • En vink daar alle vinkjes uit zodat je deze functies uitschakelt
  • En klik dan op "OK" om de instellingen op te slaan

Dit is dus voor Windows 7 maar als je een andere besturingssysteem hebt dan moet je dat maar even melden.:thumb:

Heb je wel de landinstellingen van je toetsenbord goed staan?
Is het probleem in eens gekomen,mischien een systeemherstel doen.

niet gelukt

Hoi,

Welkom op helpmij!

Het lijkt erop dat je de plak-toetsen hebt ingeschakeld. Dit gebeurt als je 8 seconden de shift-toets ingedrukt hebt gehouden. Deze instelling kun je uitschakelen in Windows 7 door naar het volgende te doen:

• Ga naar configuratiescherm
  • Ga dan naar de Toegankelijkheidscentrum
  • Klik daar dan op "Het toetsenbord eenvoudiger in het gebruik maken"
  • En vink daar alle vinkjes uit zodat je deze functies uitschakelt
  • En klik dan op "OK" om de instellingen op te slaan

Dit is dus voor Windows 7 maar als je een andere besturingssysteem hebt dan moet je dat maar even melden.:thumb:

Bedankt voor de snelle reactie, maar ik heb het gedaan, en het is niet gelukt nog steeds heb ik het 21 probleem, en ik heb windows 7 dus het zou moeten lukken... :s
x

systeemherstel

Heb je wel de landinstellingen van je toetsenbord goed staan?
Is het probleem in eens gekomen,mischien een systeemherstel doen.
Ik heb een systeemherstel gedaan, maar dit had ook geen effect op m'n probleem... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan