numlock en xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Berichten
3.199
Onder NT, win2000 en winxp wordt de numlock bij opstarten automatisch uitgeschakeld, ook als in de bios de numlock op on staat. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen zodat xp de numlock aan laat staan? Ik heb namelijk cijfers in mijn wachtwoord die ik met het numerieke eiland inklop.

Verder krijg ik regelmatig als ik xp heb opgestart de automatic updates wizard te zien. Dat wil ik niet. Ik hou niet van de automatic updates wizard. Hoe kan ik die uitschakelen?
 
Antwoord op je tweede vraag: volgens mij kun je in de Wizard automatische updates aangeven dat je nooit meer herinnerd wil worden aan de updates. Anders moet je even naar Start -> accessoires -> windows update en daar de instelling aanpassen naar "nooit"
 
Geplaatst door verhoog
Antwoord op je tweede vraag: volgens mij kun je in de Wizard automatische updates aangeven dat je nooit meer herinnerd wil worden aan de updates. Anders moet je even naar Start -> accessoires -> windows update en daar de instelling aanpassen naar "nooit"

Deze wizard heb ik meteen uit mijn programmalijst verwijderd omdat ik die erg irritant vind :D. Weet iemand de executable daarvan?
 
Ik heb de registerwaarde gewijzigd en ik zal bij de volgende reboot eens kijken of de numlock inderdaad aan blijft staan. Bedankt daarvoor, Vaat.

Weet iemand inmiddels die executable voor die wizard update? Wupdmg is het blijkbaar niet, want die gaat meteen naar een website en daar kan ik dus niets aangeven.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door hangmat
Ik heb de registerwaarde gewijzigd en ik zal bij de volgende reboot eens kijken of de numlock inderdaad aan blijft staan. Bedankt daarvoor, Vaat.

Weet iemand inmiddels die executable voor die wizard update? Wupdmg is het blijkbaar niet, want die gaat meteen naar een website en daar kan ik dus niets aangeven.

system32\wupdmgr.exe
 
je kunt toch gewoon ergens in config scherm aangeven, dat je geen auto updates wil? (ik geloof in systeem)
 
Geplaatst door aaajeetee
je kunt toch gewoon ergens in config scherm aangeven, dat je geen auto updates wil? (ik geloof in systeem)

Klopt Systeem --> Automatische updates
En dan ff kijke wat je kan kieze, er staat bij uitschakele van updates ofzow
 
OKee, ik zal eens kijken. Bedankt allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan