numlock wekt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tellysbar

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Berichten
128
Wie kan mij echt helpen?
Mijn numlock toets doet het niet, als ik numlock inschakel doen de pijltjes toetsen het wel maar zodra ik numlock uitschakel en gebruik wil maken van nummerieke toetsen doet dit gedeelte van het toetsenboard niets. Meerdere toetsenboarden gebrobeerd maar allemaal hetzelfde. Moet ergens in het register of bios zitten. Heb in HKEY CURENT USER \ control panel \ keyboard :
initionalKeyboardindicators 0
Keyboarddelay 2
keeyboardspeed 6
 
Laatst bewerkt:
Als numlock uit is, moeten normaal gesproken de pijtjes actief zijn in het numerieke gedeelte. Numlock aan en je zou de cijfers moeten kunnen gebruiken.

Zet de waarde in het register op 2 van initionalKeyboardindicators en restart de pc. Numlock zou nu altijd aan moeten zijn.
 
inntinalKeyboardindicators=0 al veranderd naar inntinalKeyboardindicators=2?
 
Vreemd probleem, USB toetsenbord of PS/2?
 
Verschillende USB poorten geprobeerd? Kijk eens bij start > configuratiescherm > landinstellingen > talen. Hoe staat het toetsenbord indeling ingesteld?
 
Je bent wel erg kort met je antwoorden.:confused:

Taal instelling kan niet alleen op Nederlands staan. Normaal zou het op Nederlands[Nederland] - Verenigden staten[Internationaal] moeten staan.
 
Geef eens op welk type/model toetsenbord je hebt en welke muis. Kwam op het forum nog wat tegen, dat het misschien in de software van de muis kan zitten.
 
Logitech usb muis

Medion Erazer USB ( gaming ) TB Gisteren gekochtomdat ik dacht dat oude kapot was
Zou het meschien een driver probleem kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens bij Setpoint van Logitech of je daar iets over numlock kan vinden.
 
Heb set point inmiddels geinstaleerd maar zie inderdaad niets. Heb je verder nog sugesties?
 
Helaas niet, kan er ook niks op Google over vinden, dan alleen die register instelling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan