Ik heb je document aangepast. Dat houdt in: secties waar mogelijk verwijderd (zoals ik al zei heb je secties nodig omdat je liggende en staande pagina's combineert) en in de overrgebleven secties de paginanummers niet opnieuw laten beginnen. Daarmee lopen de paginanummers dus door. Je zou er nog voor kunnen kiezen om vanaf de bijlagen met een nieuwe nummering (en eventueel opmaak) te werken, maar dat laat ik verder aan jou over.
Ik heb nog wat aangepast: je gebruikt nu Pagina-eindes om nieuwe hoofdstukken op een nieuwe pagina te laten beginnen. Dat is erg onhandig (vind ik, maar ik geef niet graag de mensen de kost die exact hetzelfde doen als jij). Door die pagina-eindes gaat je tekst zwerven als je later tekst toevoegt of weghaalt. Het is ook nergens voor nodig! Er vanuit gaande dat je altijd Kop 1 gebruikt voor nieuwe hoofdstukken (titels), kun je in de stijl van Kop 1 de optie <Pagina-einde ervoor> aanzetten. Dan krijg je automatisch dat als je een tekst opmaakt met <Kop 1> die alinea op een nieuwe pagina begint. Ben je gelijk van het gezeur af. Kortom: een stijleigenschap die ik consequent altijd gebruik bij Kop 1. En ik heb jouw document daar dus op aangepast.
Omdat ik op mijn werk niet meer met fileservers kan werken, en het document dus te groot is, moet ik straks even een list verzinnen om het bestand naar boven te sponzen. Maar dat zie je straks wel verschijnen. Even geduld dus nog...