nummering beginnen bij 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
In Word heb ik een opmaakprofiel gemaakt waarmee ik een genummerde lijst kan maken.
Wanneer ik het opmaakprofiel opnieuw verderop in mijn tekst gebruik, dan wordt er gewoon doorgenummerd. Hield bijvoorbeeld de eerste nummering op bij 5, dan gaat de nummering een eind verderop weer verder met 6. Ik kan dat via Opmaak, Opsommingstekens en nummering weer opnieuw laten beginnen bij 1. Soms is echter de optie Opnieuw nummeren niet bereikbaar (grijs) en ik begrijp niet waarom dat de ene keer wel kan en de andere keer niet. Weet iemand hoe dat kan??
Alvast mijn dank.

Henk,

Kun je hier een voorbeeld neerzetten? Ik herken het probleem niet helemaal, maar vraag me af of het te maken kan hebben met de veldeigenschappen.

Groet,

Henk,

Sorry, ik zie het niet.

Groet,

Probeer na het opmaakprofiel Opgave de telling weer bij 1 te laten beginnen dmv menu Opmaak, Opsommingtekens en num. optie Opnieuw nummeren. Dat lukt niet, want =grijs

Henk,

Ik had het probleem wel begrepen, maar zie de oplossing niet.

Groet,

nieuw document

dag henk,

ik krijg hetzelfde probleem met jouw bestand. als ik met een nieuw document experimenteer, heb ik geen problemen. maar ik gebruik dan wel geen opmaakprofiel voor mijn nummering, juist een klik op het icoontje.

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan