nummering koppen loopt niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther2

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
19
Ik heb 3 kopjes. Alleen kop nr 3 telt niet goed door. Dus begint bij bv hoofdstuk 4 weer met 1.1.1. Ook de opmaak van de inhoudsopgave van kop 3 vertoont kuren. Wanneer ik bv. van opmaakprofiel inhoudsopgave 3 het lettertype verander, pakt die een heel ander lettertype. Ik zit een beetje met een deadline, wie weet antwoord?
 
Dit moet je wijzigen in je opmaakprofiel bij kop 3. Je moet hier aangeven dat er meerdere niveaus zijn.
 
heb ik gedaan

ik krijg alleen niet ingesteld dat hij de nummering 1.1.1. instelt. Hij blijft bij 1. Kan dit ook niet wijzigen. Ook al kies ik nivea 2 als voorgaand niveau (die wel goed staat als 1.1.)
 
Hoi, je mag ook het bestand wel naar mijn mailadres sturen, krijg je hem 'gecorrigeerd' weer terug (met vermelding van oorzaak en oplossing natuurlijk).

Valijn
 
Als je naar opmaak en dan naar opmaakprofiel gaat moet je even kijken bij kop 3. Dan ga je naar wijzigen - opmaak - nummering. Dan meerdere niveaus en hier heb ik de 3e hokje geselecteerd.
 
bedankt

hartstikke aardig van je maar het is een vertrouwelijk (raadsstuk). Ik heb e.e.a. al opgelost door een opmaakprofielen te kopieren vanuit een juist doc. Heb nu wel 1 ander probleempje. De nummering loopt goed door, maar als ik een nieuwe kop 3 toevoeg begint hij weer met 1.1.1. en de volgende ook.
 
Als je nu in je document op de nummering met je rechtermuisknop klikt en hier dan naar opsomming nummering gaat. vink hier eens doorgaan met vorige lijst aan. Werkt dit??
 
Ga eens naar, Opmaak, Opmaakprofielen en opmaak, rechts verschijnd een blok met opmaak profielen (als het niet al zichtbaar was).
Klik op Kop3, rechtermuis knop. Wijzigen, Klik op Opmaak, Nummering, Tabje meerdere niveau's, 3e vakje, Klik op aanpassen, Klik op Meer, vermoedelijk staat hier rechtsonder een vinkje aan bij Opnieuw nummeren na:
 
ook niet

Ja opnieuw nummeren staat uit en doorgaan met vorige lijst aan. Is het ook niet.
De urgentie is er inmiddels af. Het doc ziet er aan de voorkant goed uit en is door naar de drukker. Ik wil nog wel heel graag weten hoe het komt, zal in de toekomst wel vaker gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan