nummerweergave via isdn

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Hier thuis hebben wij isdn en adsl. Nu zou je denken dat we ook nummerweergave zouden hebben, maar dit werkt nog niet. Bij ons wordt de lijn eerst gesplitst in adsl en isdn. Vervolgens gaat de isdn lijn vanuit de splitser naar een NT1 kastje. Vanuit het NT1 kastje gaat er een kabeltje naar onze quattrovox. Weet iemand hoe wij wel nummerweergave kunnen krijgen. Ik kan namelijk de gebruiksaanwijzing niet zo snel vinden. Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Ik kwam er achter dat je nummerweergave eerst moest activeren. Nu werkt het. Toch bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Nog even een vraagje. Ik zou ook graag willen dat ik op mijn computer zien wie er belt. Ik heb een all-in-one printer van HP. Deze is ook aangesloten op dezelfde isdn-lijn. Kan ik via deze fax op mijn computer zien als er iemand belt en zo ja met welk programma kan ik dit doen? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Zie deze links van telecomwereld dat zich ten doel stelt het isdn-gebruik te propageren.

Voor deze programma's moet je een modem hebben. Er zit wel een modem in mijn HP all-in-one. Maar hoe zorg ik er voor dat mijn computer deze kan zien als modem. Voor de duidelijkheid: ik heb een HP psc 2210. Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan