nv4_disp.dll vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaceAngel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2008
Berichten
3
Ik heb de zoekfunctie gebruikt voor ik dit probleem melde en een topic erover gevonden met een link naar een microsoftsite toe waar de oplossing zou moeten zijn. Maar die bestaat niet meer.

Het probleem is dus dat ik als ik een game speel op mijn pc. Dat ik dus het blauwe scherm met de nv4_disp.dll foutmelding krijg. Nu ben ik zover dat het met de videokaart te maken heeft.

Mijn systeem: AMD Athlon van Asus zon 3 jaar oud. 1,5 gig geheugen DDR (4 maanden oud), 360 gig geheugen (2 maanden oud), 512mb videokaart AGP MSI NX 7600 videokaart (3 dagen oud)

Verder is er vorige maand een nieuwe biosupdate gedaan, alle drivers zijn vorige maand vernieuwd en natuurlijk de nieuwste driver voor de videokaart.

Ik zit een beetje met mijn handen in het haar. Ik ben niet zo mega computertechnisch maar er blijven nog maar 2 dingen over, moederbord of processor. Zou het hier aan kunnen liggen of het toch iets anders waar ik over heen kijk? Wat adviseren jullie?

Alvast bedankt
Groetjes RaceAngel

Owja en er is 3 dagen terug ook een nieuwe voeding ingekomen van 450 watt vanwege de videokaart (had 300 watt)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan