Nvidea probleem!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter G-J
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

G-J

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hallo,

Ik heb het volgende probleem waar ik niet uit kom. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen. Mijn systeem (laptop, HP Pavilion, P4 1,5 jaar oud) is voorzien van de grafische kaart van Nvidea. (GeForce FX Go 5700). Wanneer ik een filmbestand bekijk (mediaplayer, realplayer etc) dan zie ik continue een schokkend beeld. Wanneer ik vervolgens mijn muis blijf bewegen dan loopt het beeld wel normaal. (muis is de Logitech G7) Ditzelfde heb ik ook bij alle games. Ik moet continue mijn muis blijven bewegen (goed voor de RSI) om het spel te laten lopen.
Ik heb de driver verwijderd en op de standaard beeldschermadapter van Windows heb ik dit probleem niet. (dit is echter niet ideaal) Ik heb de nieuwe driver en ook een vervanger van Omega geïnstalleerd maar iedere keer weer dit vervelend probleem. Al ruim twee maanden zit ik met dit geneuzel en ook het volledig opschonen van het systeem heeft niet mogen baten. (Hijack this, spyware etc) Ik heb veel gegoogled maar er is niets hierover te vinden.

Heeft iemand advies???????
Alvast bedankt voor de hulp!

Probeer het volgende eens.
Ga naar de eigenschappen van je beeldscherm->tabblad 'instellingen'->knop 'geavanceerd' ->tabblad 'probleem oplossen' en zet daar de harware versnelling eens een paar 'tandjes' lager.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan