nvideo driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbazen

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
7
opstarten alleen met f8 heb ik tegen betaling laten oplossen, die kennis is hier kennelijk niet aanwezig nu de vogelde vraag : ho zet ik nieuwe driver voor de nvideokaart op de comp. second life vraagt daarom ik heb een intel 4
 
huijb zei:
Dus Jozo, Bandit, Lange Pier en spui jullie kennis. Graag even serieus reageren s.v.p. :thumb:

Dat is 1
Download dit eens en vertel eens wat meer, wat zit er in

Dat progje installeer je,en dan doe je het opstarten,,als dat is gedaan ga je naar in het Linkse scherm,op computerstaan met de muis punt,en druk daar dan op.
Nu naar het rechter scherm,op overzicht en klil dat ook aan.
Dan opent er een scherm waar je de gegevens ,en de aanwezige Apparatuur zichtbaar wordt.
Zodat je ons hier kunt vertellen wat er aanwezig is,onder andere welke Videokaart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BANDIT123 zei:
Dat is 1
Download dit eens en vertel eens wat meer, wat zit er in

Dat progje installeer je,en dan doe je het opstarten,,als dat is gedaan ga je naar in het Linkse scherm,op computerstaan met de muis punt,en druk daar dan op.
Nu naar het rechter scherm,op overzicht en klil dat ook aan.
Dan opent er een scherm waar je de gegevens ,en de aanwezige Apparatuur zichtbaar wordt.
Zodat je ons hier kunt vertellen wat er aanwezig is,onder andere welke Videokaart.

het is een nvidia GForce 4 MX440 kaart
 
BANDIT123 zei:
Dat is hem,Yep:thumb:

Dank maar nu blijk ik bij het zoeken naar de vorige driver 2 stuursytemen te hebben, hoe weet ik wat de oudste is en hoe kom ik daar van af
 
rienbazen zei:
Dank maar nu blijk ik bij het zoeken naar de vorige driver 2 stuursytemen te hebben, hoe weet ik wat de oudste is en hoe kom ik daar van af

Leg eens uit waar\hoe zoek je, en wat bedoel je met twee stuursystemen ?
Welke windows gebruik je ?
 
Jozo zei:
Leg eens uit waar\hoe zoek je, en wat bedoel je met twee stuursystemen ?
Welke windows gebruik je ?
:
xp professional. Volgens de laatste monteur zitten er twee systemen ´xp'' op. Als ik de nvida driver probeer te laden zegt windows dat het logo niet klopt dus dacht ik dat dat het oude niet meer geverifieerde (door microsoft) systeem zou moeten zijn
 
rienbazen zei:
:Volgens de laatste monteur zitten er twee systemen ´xp'' op.

Dat mag je ons dan eens uit leggen.
Als je opstart moet je dan kunnen kiezen van welke je moet opstarten?,als dat niet zo is .

Dan heb ik maar 1 advies,je data veilig stellen wat je wilt bewaren.
En dan nieuw alles installeren.

itsesimpel:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan